PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia podyplomowe › Studia podyplomowe
    From: "Viracocha" <A...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Studia podyplomowe
    Date: Tue, 15 Jul 2003 16:14:37 +0200

    W zeszlym roku ukonczylem geologie na UWr (zaocznie). Od tego czasu szukam
    pracy (ciagle pracuje, ale ... ladnie rzecz ujmujac nie jest to moja
    wymarzona praca). Niestety nic.

    Mysle powaznie o studiach podyplomowych. Pytanie - czy warto, a jesli tak to
    co wybrac, zeby po ukonczeniu powiekszyc jak najbardziej swoje szanse na
    rynku pracy. Po wstepnej selekcji, zostalo kilka, ktore mnie najbardziej
    interesuja. Moze Szanowni Grupowicze cos podpowiedza.
    - Dziennikarstwo na Uniwerku Wroc (2 lata);
    - Informatyka na Polibudzie Wroc (1 rok);
    - Ochrona Srodowiska na UWr (1 rok);
    - Turystyka na AWF Wroc (2 lata);
    - Fotografia w szkole prywatnej (2 lata) - nie ma statusu studiow
    podyplomowych;

    Czy w ogole warto konczyc studia podyplomowe, czy raczej samemu ksztalcic
    sie w jakiejs wybranej dziedzienie.

    Dzieki za odpowiedzi - pzdr serdecznie - Viracocha