PracaGrupypl.praca.dyskusje › Student,Praktyki IT Microsoft,IBM,HP i inne firmy jak to wygląda ? Help

  • 1. Data: 2006-01-29 10:37:55
    Temat: Student,Praktyki IT Microsoft,IBM,HP i inne firmy jak to wygląda ? Help
    Od: "Mario" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie wie ktoś może w jaki sposób odbywają się praktyki w takich
    firmach jak Microsoft,IBM,HP i innych dużych korporacjach.
    co się wykonuje na takich praktykach i czy można zostać pózniej na stałe w
    takiej firmie ?
    Miał może ktoś styczność z takimi praktykami lub coś słyszał...

  • 2. Data: 2006-01-29 11:21:21
    Od: Artur <a...@g...pl>

    On Sun, 29 Jan 2006 11:37:55 +0100, Mario wrote:

> [...]
    > takiej firmie ?
    > Miał może ktoś styczność z takimi praktykami lub coś słyszał...

    Zadaj to pytanie jeszcze raz to napewno uzyskasz odpowiedz.
    --
    Pozdrawiam Artur
    gg: 3854734

    wysłano 2006-01-29 12:20:58.