PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowiec Tele2

  • 1. Data: 2006-01-29 00:51:50
    Temat: Handlowiec Tele2
    Od: "ici" <i...@o...pl>

    Mam propozycję pracy, ale nie wiem czy warto. Może ktoś mi pomoże?

    Mam takie pytanie: ile może zarobić zaangażowany handlowiec pracujący dla
    Tele2 bezpośrednio pozyskując klientów indywidualnych i firmowych? A może ma
    ktoś doświadczenia w takiej pracy (ale chodzi mi o chwilę obecną). Czy Tele2
    a właściwie firmy - pośrednicy pracujący dla Tele2 są wiarygodne? Bo
    słyszałam, że często nie płacą swoim pracownikom. Często te firmy znikają z
    kasą a ludzie pozostają na lodzie. Tak było np. z Linią 1, która zwinęła się
    z kasą. I ponoć takie praktyki są dopuszczalne przez Tele2.

    ICI

  • 2. Data: 2006-01-29 11:42:00
    Temat: Re: Handlowiec Tele2
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Pracowałem przez krótki czas w Tele 2. Problemów z wypłatami nie było jednak
    rynek zaczął mi sie strasznie kórczyć. Sporo osób na dzień dzisiejszy ma już
    Tele 2 a inni znają już ofertę i stawiają twarde NIE. Więc rozejrzyj się czy
    bedziesz miał zbyt??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 3. Data: 2006-01-29 21:54:24
    Od: "-= Apacz =-" <N...@...pl>

    Nie cierpie akwizytorów z tele2
    Pukają do mieszkań i zamiast się przedstawić to żądają rachunku
    telefonicznego tak jak by to była jakaś kontrola, chamstwo i tyle.

  • 4. Data: 2006-01-31 21:09:35
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Użytkownik "-= Apacz =-" <N...@...pl> napisał w wiadomości
    > Nie cierpie akwizytorów z tele2
    > Pukają do mieszkań i zamiast się przedstawić to żądają rachunku
    > telefonicznego tak jak by to była jakaś kontrola, chamstwo i tyle.

    Mam podobne doświadczenia. Tyle tylko, że ode mnie chcieli
    nr telefonu. Ani się to to nie przedstawiło tylko z tekstem
    "nr telefonu poproszę", czułem się jak na przesłuchaniu :)

  • 5. Data: 2006-01-31 22:54:45
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    kazdy ma swój sposób działania. ja na przykład jak się uczyłem handlu
    (właśnie na usługach tele2), to moim podstawowym pytaniem było - czy ma pan
    telefon stacjonarny?czy chciałby pan dzwonić taniej?
    jak powyżej - każdy ma swój sposób sprzedazy (nawet jak sie jest technicznym
    - też trzeba sprzdać swoją ideę, myśl, przekonac do swoich racji i ktoś
    musi to kupić). mozna narzucać, można proponowac, mozna dyskutować.
    BTW, na jednym ze szkoleń handlowych uczyli mnie jak rozbudzić potrzeby
    klienta. to jest gechenna, żeby wmówić komuś że coś chce mimo że on nie
    chce...
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2006-02-02 00:25:24
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > BTW, na jednym ze szkoleń handlowych uczyli mnie jak rozbudzić
    > potrzeby klienta. to jest gechenna, żeby wmówić komuś że coś
    > chce mimo że on nie chce...

    Ciekawe, jaki jest powód, żeby nie chcieć zaoszczędzić?
    Coś mi się wydaje, że powodem jest kiepski akwizytor ;).

    --
    M.
    http://tacoma.zapraszam.pl

  • 7. Data: 2006-02-02 06:42:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

    > Ciekawe, jaki jest powód, żeby nie chcieć zaoszczędzić?
    > Coś mi się wydaje, że powodem jest kiepski akwizytor ;).

    Zaoszczedzic? Na Tele2? Żeby dać się na tą bajkę złapać to trzeba być
    misiem o dużym brzuszku i małym rozumku ;P

    j.

  • 8. Data: 2006-02-02 07:30:46
    Od: Marek <n...@p...tu>

    > Zaoszczedzic? Na Tele2? Żeby dać się na tą bajkę złapać to trzeba być
    > misiem o dużym brzuszku i małym rozumku ;P

    > j.

    Wystarczy uważać na lekcjach matematyki w podstawówce i wyrosnąć
    z etapu januszków. Jak się coś takiego mówi, należy podać
    konkrety i porównać do np. tpsa lub netii, czy dialogu.

    --
    M.

  • 9. Data: 2006-02-02 08:20:41
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Marek napisał(a):

    [...]

    > Wystarczy uważać na lekcjach matematyki w podstawówce i wyrosnąć
    > z etapu januszków. Jak się coś takiego mówi, należy podać
    > konkrety i porównać do np. tpsa lub netii, czy dialogu.

    A potem np. Skype. ;>

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2006-02-02 08:30:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Wojciech Bańcer porozsypywal nastepujace haczki:
    > A potem np. Skype. ;>
    Nie kazdy ma internet
    --
    Michal "badzio" Kijewski