PracaGrupypl.praca.dyskusjeStrach księgowej i moja podwyżka › Strach księgowej i moja podwyżka
    From: emati <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Strach księgowej i moja podwyżka
    Date: Fri, 22 Oct 2004 11:48:34 +0200

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Od kilku lat (3,5) pracuje na stanowisku informatyk-specjalista ds.
    płac, czyli notabene stanowisko księgowe wraz z obowiązkami informatyka
    w małej firmie (około 60 osób). Do moich obowiązków nalezy między innymi:
    naliczanie płac pracownikom, rozliczenia z ZUS (w tym kapitał
    poczatkowy), US (w zakresie płac) oraz administracja małą siecią komp.
    (7 komp.). Pracy mam generalnie sporo, czasmi musze zostac po godzinach,
    Stanowisko moje wydaje sie dosyc odpowiedzialne, ale na mój gust zarobki
    mam mizerne (1000 pln netto). Wymyśliłem sobie ostatnio że pójde prosić
    o podwyżke. Poszedłem do mojej przełozonej (główny księgowy) a ona mi na
    to ze wszystko zalezy od prezesa, ale ona sie go boi (!!!!) -to nie żart
    - i że jak chcę to żebym sam do niego poszedł....
    I teraz prosze o radę wszystkich grupowiczów. Jak z nim rozmawiać? Jakie
    argumenty wysunąć? Co zrobić żeby go przekonać? Dodam iż ze wszystkich
    pracowników w biurze zarabiam najmniej. Nie wiem jak moge wykorzystać w
    rozmowie atut że tak na dobrą sprawę tylko ja potrafię w firmie to co
    robię, a z racji tego że w miesiącu mamy dwie wypłaty (umysł + fiz) to
    jakiekolwiek przestoje lub opóźnienia sa niemożliwe. WIięc niemożliwym
    jest żeby zmienili mnie z dnia na dzień na innego pracownika.
    Doradźcie jak skutecznie wywalczyć podwyzke.
    I prosze nie komentowac zachowania mojej szefowej bo doskonale wiem że
    to porażka i żenada w jednym....
    pozdrawiam -emati