PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stowarzyszenie Księgowych Polskich szansa na prace po kursie

  • 1. Data: 2008-12-03 08:41:44
    Temat: Stowarzyszenie Księgowych Polskich szansa na prace po kursie
    Od: Teresa <1...@p...onet.pl>

    Mam 32 lata, 7 lat pracy w biurze handlowym: zamowienia, kontakty z
    klientami, samodzielne stanowisko handlowca, ale powoli widzę, że firma
    upada; trzeba myśleć o przekwalifikowaniu.

    Jakie szanse na przeskoczenie na kadrową po kursie w http://skp-ow.com.pl/
    ??

    Korporacja mnie weźmie ? czy raczej szukać w niewielkich biurach
    rachunkowych jako specjalistka od kadr i płac ?

    Kolega też pracuje u nas w firmie, jako taki administracyjny, zasiedział
    się, czy mamy szanse na inną pracę biurową ?

    --
    Teresa