PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staz absolwencki a swiadectwo pracy.

  • 1. Data: 2003-09-11 12:16:35
    Temat: Staz absolwencki a swiadectwo pracy.
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    Chce dostac sie na staz absolwencki i zastanawiam sie czy po jego
    zakonczeniu dostane "normalne" swiadectow pracy, przeciez nie bede dostawal
    pensji a jedynie stypendium z UP. Jak to wyglada i jak pracodawcy (Ci
    przyszli nie Ci u ktorych jestem na stazu) odnosza sie do tego typu
    dokumentow, czy traktuja takie staze na rowni z "normalna" praca?

    Z gory dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-11 12:37:55
    Temat: Re: Staz absolwencki a swiadectwo pracy.
    Od: "Mario" <a...@a...pl>

> [...]
    > przyszli nie Ci u ktorych jestem na stazu) odnosza sie do tego typu
    > dokumentow, czy traktuja takie staze na rowni z "normalna" praca?

    Nie wiem jak jest z tym do końca (ekspertem zdecydowanie nie jestem)
    ale z tego co mi tłumaczono staż liczy się tak, że jesteś po
    prostu zatrudniony jako pracownik Urzędu Pracy (i do niego pobierasz
    wynagrodzenie - które nazywane jest stypendium), będący na szkoleniu u
    właściwego pracodawcy.

    Mario.