PracaGrupypl.praca.dyskusje › stanowisko new business

  • 1. Data: 2003-09-11 11:44:22
    Temat: stanowisko new business
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    czy ktos wie co to moze byc stanowisko new business w agencji reklamowej?
    dodam, ze w ogłoszeniu nie ma wiecej informacji tylko tyle...

  • 2. Data: 2003-09-11 12:43:16
    Temat: Re: stanowisko new business
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Agania" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos wie co to moze byc stanowisko new business w agencji reklamowej?
    > dodam, ze w ogłoszeniu nie ma wiecej informacji tylko tyle...

    hmm poszukiwacz zleceń ? zapewne wynagrodzenie prowizyjne.. hehe

  • 3. Data: 2003-09-11 13:45:54
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Agania" <a...@t...pl> wrote in message
    > czy ktos wie co to moze byc stanowisko new business w agencji reklamowej?
    > dodam, ze w ogłoszeniu nie ma wiecej informacji tylko tyle...

    Jak agencja?

  • 4. Data: 2003-09-11 14:43:08
    Temat: Odp: stanowisko new business
    Od: "yoan" <y...@c...pl>

    > czy ktos wie co to moze byc stanowisko new business w agencji reklamowej?

    umawianie spotkań dla agencji, nic ciekawego - "wciskanie się do notatników"
    paniom z marketingu...
    jeśli mogę zapytać jaka to agencja?
    BFFG?

    pzdr

  • 5. Data: 2003-09-11 14:47:34
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    nie BFFG, Underground

  • 6. Data: 2003-09-11 21:21:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Agania" <a...@t...pl> writes:

    > czy ktos wie co to moze byc stanowisko new business w agencji reklamowej?
    > dodam, ze w ogłoszeniu nie ma wiecej informacji tylko tyle...

    No pewnie zwiazan z poszukiwaniem nowych zupelnie klientow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net