PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak coś takiego uzyskać?

  • 1. Data: 2003-09-11 11:03:57
    Temat: Jak coś takiego uzyskać?
    Od: "god_of_emptiness" <m...@N...wp.pl>

    W ofertach pracy ze strony Urzędu Służby Cywilnej w wymaganiach często
    pojawia się:
    "poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych o
    klauzuli "poufne"" lub"tajne"

    Pytanie jak w temacie...

    pozadrawiam

  • 2. Data: 2003-09-11 11:37:45
    Temat: Re: Jak coś takiego uzyskać?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    god_of_emptiness <m...@N...wp.pl> napisał(a):

    > W ofertach pracy ze strony Urzędu Służby Cywilnej w wymaganiach często
    > pojawia się:
    > "poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych o
    > klauzuli "poufne"" lub"tajne"

    Z tego co pamiętam zwracasz się z tym problemem do policji. Zajrzyj w archiwum
    było dziesiątki razy.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-09-11 12:08:20
    Od: "Jarek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "god_of_emptiness" <m...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawia się:
    > "poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych o

    Jeżeli jesteś cywilem i poświadczenia potrzebujesz do firmy cywilnej to
    występujesz do ABW (Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego) (nie jestem pewien
    czy nie powinienes mieć zapotrzebowania od pracodawcy). Jeżeli jesteś
    wojskowym lub cywilem to jak wyżej tyle ze do WSI (Wojskowe Służby
    Informacjne). Poświadczenie dostaje sie na 6 lat (tak bylo 2 lata temu).

    Pozdrawiam Jarek

  • 4. Data: 2003-09-11 14:50:58
    Od: "wondoł" <y...@h...com>

> [...]
    > pojawia się:
    > "poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji niejawnych o

    Wypełniasz ankietę którą możesz sobbie obejrzec na stronie ABW. w zależności
    od poziomu wypełniasz więcej punktów. Później sprawdzają Cię całkiem
    dogłębnie.

    Pozdrawiam

    Wondol

    ---

  • 5. Data: 2003-09-11 16:42:11
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    god_of_emptiness wrote:
    > W ofertach pracy ze strony Urzędu Służby Cywilnej w wymaganiach często
    > pojawia się:
    > "poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dostępu do informacji
    > niejawnych o klauzuli "poufne"" lub"tajne"

    Ja ostatnio skladalem do WKU i powiedzieli mi, ze jesli tego nie mam
    to sie zalatwi po przyjeciu mnie do pracy.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk