PracaGrupypl.praca.dyskusjeStawka za artykuł do portalu internetowego - jaka? › Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
  • Data: 2004-09-03 21:17:25
    Temat: Stawka za artykuł do portalu internetowego - jaka?
    Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Chciałabym się dowiedzieć ile powinnam zażądać za napisanie artykułu na
    portal internetowy o tematyce żywieniowej. Wielkość artykułu ok. 4000
    znaków(ze spacjami) z wyliczeniami kaloryczności itp.
    Do tej pory pisałam tego typu artykuły z czystej przyjemności. Czas zacząć
    zarabiać i tu problem ponieważ pracodawca chce stawki wynagrodzenia
    określonej przez ze mnie -> nie chcę zaproponować za mało ... tym bardziej
    za dużo. Jeżeli ktoś z Was pracuje/pracował na zasadzie umowy o dzieło
    pisząc artykułu do portali/portalu internetowego to na pewno pomoże
    nowicjuszce nie popełnić 'stawkowej' gafy.
    Proszę o sugestie.

    Pozdrawiam,
    seniorita