PracaGrupypl.praca.dyskusjeStac się podatnikiem VAT????? › Stac się podatnikiem VAT?????
    From: "kijan" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Stac się podatnikiem VAT?????
    Date: Sat, 6 Jul 2002 14:05:18 +0200

    Witam, jestem nowy na tej grupie i zapenwe moje pytania beda dosc balche dla
    ludzi tu obecnych no ale coz kazdy musi sie czasami czegos nauczyc od innych
    ktorzy maja wieksze doswiadczenie.
    Ostatnio dostalem propozycje od TV kablowej abym zalozyl dzilalnosc
    gospodarcza i stal sie podatnikiem VAT, jesli to zrobie to TV podpisze ze
    mna umowa i bede wykonywal dla nich np rozne projekty graficzne, zbieral
    chetnych na reklamowanie sie w ich kablowce i takie tam inne rzeczy. Wiec
    chcialbym nie wiem jak to powiedziec (nie znam sie na tym) zlaozyc
    dzialalnosc ktora by zajmowala sie tworzeniem grafiki (czyli reklamy,
    banery, loga itd.), stron WWW. I teraz moje pytania:
    - Jaki mniej wiecej bede podstawowy koszt musial ponoscic miesiecznie?
    - Czy np moja dzialalnosc moze byc prowadzona w domu?
    - Jak mam rozwiazac sprawe jesli np pochodze z Warszawy i tam jestem
    zameldowany, a mieszkam w Poznaniu i nie jestem zameldowany?
    - Jesli np dzialalnosc jest mozliwa w domu to czy np posiadajac dwa
    komputery to czy na nich musze miec legalne oprogramowanie czy tylko na tym
    na ktorym tworze te wszystkie swoje rekalmyi strony WWW. Glownie mi tutaj
    chodzi ze jak by przyszli CI z komisji do zwalczania piractwa, to czy maja
    prawo sprawdzenia u mnie 2 komputerow czy tylko 1?

    Bede wdzieczny za odpowiedz na moje pytania, bo naprawde jestem malo
    zorientowany w tych sprawach.

    Pozdrawiam kijan
    www.kijan.com
    nr gg 733564