PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzanie znajomosci jezyka w doradztwie personalnym › Sprawdzanie znajomosci jezyka w doradztwie personalnym
  • Data: 2002-04-17 08:59:45
    Temat: Sprawdzanie znajomosci jezyka w doradztwie personalnym
    Od: "hal_2001" <hal_2001@_NO_SPAM_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    chcialbym sie dowiedziec jak zazwyczaj jest sprawdzana znajomosc jezykow
    obcych w przypadku rozmow w doradztwie personalnym?
    Powiedziano mi, ze podczas 1,5 godzinnego spotkania zostanie przeprowadzona
    weryfikacja mojej znajomosci 2 jezykow obcych i chcialbym sie dowiedziec, co
    sie czesciej stosuje w przypadku rozmow prowadzonych przez osobe z
    posrednictwa (a nie z firmy, ktora zleca rekrutacje).

    Czy jest to zazwyczaj rozmowa, czy raczej stosuje sie testy?

    Pozdrawiam szukajacych pracy
    Hal

    --
    Odpowiadając na mój list, wytnij napis _NO_SPAM_ z mojego adresu e-mail