PracaGrupypl.praca.dyskusje › Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!

  • 1. Data: 2004-06-28 10:31:58
    Temat: Specjalisat ds obsługi klienta-PROFI liNGUA UWAGA!!!
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Firma ta jest nierzetelna i dopiero na drugim etapie rekrutacji informuje iż
    aplikant będzie musiał sobie założyć działalność handlową.
    I niby to pomagają w całej procedurze, i będziesz pracować na umowę zlecenie.
    Fajny interes a gdzie opłata ZUS ?? w wysokości co najmniej 700zł??!!!!
    AntyProf-Lingua

    ps rozmowa ma 3 etapy, firma inforuje o koniecznym warunku współpracy -
    założenie działalności - na 2 etapie........

  • 2. Data: 2004-06-28 11:58:18
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]

    zlecenie.
    > Fajny interes a gdzie opłata ZUS ?? w wysokości co najmniej 700zł??!!!!

    A co cie tak bulwersuje ? bo nie rozumiem.

    > ps rozmowa ma 3 etapy, firma inforuje o koniecznym warunku współpracy -
    > założenie działalności - na 2 etapie........

    Wspolpraca != praca

    Tomek

  • 3. Data: 2004-06-28 15:00:05
    Od: "Pawel P." <pisiu@[nospam]yahoo.com>

    Nie rozumiem czym polacy sie tak bulwersuja. Przeciesz to normalna rzecz.
    Wszedzie na swiecie powoli odchodzi sie od etatu, na rzecz wlasnie
    wspolpracy.

    Pozdrawiam

    Pawel P.

  • 4. Data: 2004-06-28 16:15:23
    Od: "Beata" <b...@w...mm.pl>

    tylko, że wszędzie na świecie odchodzi się od etatu ze względu na korzyści,
    a w Polsce jest to wyzysk !!!

  • 5. Data: 2004-06-28 17:01:05
    Od: a...@i...pl

    A jak myślisz Tomek:)?

    nie tyle bulwersuje co przykrym jest fakt,że szkoła, którą uznaje się za
    renomowaną ma oddziały w całej Polsce itd. podczas rekrutacji jest nierzetelna
    i zachowuje się nieprofesjonalnie wbrew wizerunkowi, który stwarza na zewnątrz.

    Profesjonalista szanuje swój i czyjś czas i jeśli wymaga założenia działalności
    gospodarczej od osoby starającej się o pracę to MÓWI O TYM NA POCZĄTKU
    REKRUTACJI a nie jak w przypadku Profi Lingua na końcowym etapie rekrutacji!

  • 6. Data: 2004-06-28 19:05:15
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > gospodarczej od osoby starającej się o pracę to MÓWI O TYM NA POCZĄTKU
    > REKRUTACJI a nie jak w przypadku Profi Lingua na końcowym etapie

    No ok, ale tak miedzy bogiem a prawda to co w tym zlego ? Wszystko jest
    kwestia umowy jaka zaproponuje ci ta firma. Ja tak pracuje juz ladnych kilka
    lat i nie narzekam.

    Tomek

  • 7. Data: 2004-06-28 19:10:44
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > tylko, że wszędzie na świecie odchodzi się od etatu ze względu na
    korzyści,
    > a w Polsce jest to wyzysk !!!

    Wyzysk kogo przez kogo ?? Zastanow sie co mowisz dziewczyno. Jesli zarabiasz
    4000 PLN na etacie to zus od tego jest 1900 PLN natomiast przy dzialanosci
    gospodarczeji wspolpracy ZUS to niecale 700 PLN. Jesli pracodawca ma
    przeznaczone na ciebie 4000 to na etacie dostaniesz max 1800 PLN a na
    wlasnej dzialanosci da ci 4000 PLN od czego zaplacisz ZUS i PIT czyli ok
    1000 PLN wiec na czysto wychodzi ci 3000 PLN ? Nikt nie dolozyl grosza
    a zarabiasz prawie dwa razy wiecej
    WIEC KTO TU KOGO WYZYSKUJE ???
    Wiadomo ze nie masz urlopu, nie mozesz sobie pojsc na zwolnionko na miesiac
    czy dwa. Moze to o to chodzi ????

    Tomek

  • 8. Data: 2004-06-29 00:01:26
    Od: DT <d...@A...pl>

    On 28 Jun 2004 19:01:05 +0200, a...@i...pl wrote:

> [...]
    >REKRUTACJI a nie jak w przypadku Profi Lingua na końcowym etapie rekrutacji!

    Z tego, co pisano to w środkowym...
    A wszyscy profesjonaliści jakich znam mają swoją działalność, co
    najmniej jako DODATEK do "normalnych" etatów :-/

  • 9. Data: 2004-06-29 15:17:42
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pawel P.; <cbpbnk$7ai$1@mamut1.aster.pl> :

    > Nie rozumiem czym polacy sie tak bulwersuja. Przeciesz to normalna rzecz.
    > Wszedzie na swiecie powoli odchodzi sie od etatu, na rzecz wlasnie
    > wspolpracy.

    Może przedpiscy chodziło o to, że w/w firma nie daje na dzień dobry tej
    informacji, co oznacza zmarnowanie czasu i pieniędzy na ew. bilety, a na
    drugim spotkaniu beszczelnie wykorzystuje efekt polegający na tym, że
    przyszły pracownik musi wybrać pomiędzy straconymi pieniędzmi, czasem i
    nadzieją, a ciągnięciem tego dalej?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 10. Data: 2004-06-30 06:57:11
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Tue, 29 Jun 2004 17:17:42 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >drugim spotkaniu beszczelnie wykorzystuje efekt polegający na tym, że
    >przyszły pracownik musi wybrać pomiędzy straconymi pieniędzmi, czasem i

    Ale dawkowanie informacji w zależności od "stopnia wtajemniczenia"
    jest normalne. Jeści na pierwszym spotkaniu było (rzucam ot tak) 1000
    osób, z czego na drugie zaprosili 100, a na trzecie zamierzają 20 to
    chyba lepiej (dla firmy), żeby taki "szczegół" poznało 100 a nie 1000
    osób, prawda ?