PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkładniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń mikroprocesorowych › Składniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń mikroprocesorowych
  • Data: 2006-08-06 11:37:38
    Temat: Składniki wynagrodzenia elektronika - konstruktora urządzeń mikroprocesorowych
    Od: "max.w" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam zamiar zmienić pracę w branży elektroniki mikroprocesorowej (jestem
    konstruktorem elektronikiem) i mam pytanie o elementy wynagrodzenia
    jakie są standardem w pracy konstruktora urządzęń mikprocesorowych.
    Obecnie mam stałą pensję ale niewielką niestety.
    Czy stosuję się w praktyce uzależnienie wynagrodzenia konstruktora od
    przychodu jaki firma uzyskuje z mojego projektu.
    Jeżeli mam ogromny wpłyt na koszty składników i koncepcję produktu to
    poza podstawowa pensja dodatek jako % przychodu ze sprzedaży produktu
    byłby jak najbardziej na miejscu.
    Czy powyższe stosuje się w praktyce?
    Czy przyszły pracodawca gdyby usłyszał o takim kształcie wynagrodzenia
    nie spadłby od razu z fotela? :-)

    max.w