PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkładki ZUS › Składki ZUS
    From: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Składki ZUS
    Date: Thu, 11 Nov 2004 11:22:22 +0100

    Mam pytanie co do wielkości składek ZUS. Chodzi mi o to czy ich wysokość
    jest zalezna od wielkości dochodu (zatrudnienie na etat) czy tez jest
    stała dla wszystkich ?. Czy wysokość składek na ZUS zalezy od tego czy
    jestem zatrudniona na cały etat czy też pół lub 1/4 etatu ?
    Bo tak myślę jak to jest gdybym chciała założyć działalność pracując np.
    na pół etatu. Wiem że wtedy na działalności płacę tylko około 150 zł
    składki, bodajże zdrowotnej , ale tu mam właśne wątpliwości co do
    wysokości składek np. emerytalnej będąc na pół etatu. Czy jest to
    opłacalne patrząc na to ile nazbiera sie na koncie w ZUS-ie w przyszłości ?

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka