PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA › Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
  • Data: 2003-04-25 16:50:55
    Temat: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik zwany Profil1, ukrywający się pod adresem:
    <s...@o...pl> napisał:
> [...]

    Witaj Pracodawco!!!
    Mam ogromną prośbę - wyjaśnij nam (mam nadzieję, że jeszcze ktoś sobie
    to chętnie poczyta) jak to jest, że co chwilę pojawiają się takie
    młoty i oferują złote góry. Następnie kilkanaście zrobionych w balona
    osób zastanawia się, czy w tym kraju można jeszcze dostać UCZCIWĄ
    pracę. Jeśli jesteś przekonany, że to co robisz jest prawe, czyste i
    uczciwe, to wyjaśnij mi jak to się dzieje, ze odbierając jakieś
    kretyńskie raklamy, mam jeszcze za to dostawać pieniądze...
    Jakoś nie pojmuję, ale pewnie nie zwiniesz ogona pod siebie i - skoro
    już raz wystąpiłeś oficjalnie - wyjaśnisz to na forum.
    A co do tej oficjalności to też mam zapytanie - tego mnie taż nauczysz
    w swoim "przeszkoleniu on-line"? Żebym nie przedstawiał się?

    Niecierpliwie czekam na odpowiedź - w koncu jako "pracodawca" (głęboka
    ironia) powinieneś być przygotowany na takie pytania.

    --
    Pozdrawiam
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)