PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA › Re: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
  • Data: 2003-04-30 22:28:33
    Temat: Re: Skąd się tacy biorą? (było: PRACA)
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrnbb0i2c.8g.wojsal1@wojtek.sal.com...

    > Oferta biznesowa na grupie poswieconej biznesowi SPAMEM
    > oczywiscie byc nie moze.

    Jeśli nie zauważyłem innej nazwy grupy, to przepraszam. Jednak w tym
    przypadku, tzn. wysylania krosa, mój OE by pyszczył, że mu źle. A to już
    na pewno bym zauważyl.
    Hmm... poza tym wydawało mi się, że to jest grupa o pracy
    (pl.praca.dyskusje), a nie o biznesie (pl.biznes.*)
    Oprócz tego, o ile się nie mylę, do ogłoszen są stosowne grupy. Z tego,
    co zdążyłem zauważyć, tutaj dyskutujemy, a ogłoszenia daje sie na
    pl.praca.szukana, pl.praca.oferowana (A więc tam!!!), pl.ogłoszenia.*,
    oraz gdy dla danej grupy jest stworzona podhierarchia z ogłoszeniami,
    etc.

    > Poczytaj moze o tym co to jest SPAM na grupie dyskusyjnej.

    Kliknąłeś na któryś z podanych adresów ?

    --
    Y.