PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ska;d sie; biora; niskie zarobki w Polsce

  • 1. Data: 2004-07-23 12:12:42
    Temat: Ska;d sie; biora; niskie zarobki w Polsce
    Od: Wieslaw Bicz <W...@o...pl>

    Bardziej z hobbystycznej niz. profesjonalnej ciekawos'ci chcia?bym
    niniejszym wywo?ac' dyskusje; na powyz.szy temat.
    Interesuje mnie, jaka jest Waszym zdaniem przyczyna tego, z.e w Polsce
    (ale oczywis'cie nie tylko) zarobki sa; znacza;co niz.sze niz. w takich
    krajach, jak Niemcy, Francja, itd.

    Oczywis'cie mam swój pogla;d na ten temat, i z che;cia; sie; nim
    podziele;, ale ciekawy jestem, czy zastanawialis'cie sie; nad tym, i czy
    interesuje Was udzia? w takiej dyskusji. Wszystkich che;tnych zapraszam.

    --
    Wieslaw Bicz

    ------===== R&D: Ultrasonic Technology/Fingerprint Recognition ====------
    ul. Otwarta 10a PL 50-212 Wroclaw Tel.:+48 71 3296854 Fax.:+48 71 3296852
    --------==== mailto:W...@o...pl -=- http://www.optel.pl ====-------