PracaGrupypl.praca.dyskusje › Siłownia

  • 1. Data: 2004-03-27 23:13:46
    Temat: Siłownia
    Od: "Piotr" <r...@g...pl>

    Witam

    Od razu przepraszam ze nie na temat ale niewiem na jaka grupe dac to pytanie
    (ewentualnie prosze o sugestie co do grupy)
    Zamierzam zalozyc silownie i nie bardzo wiem gdzie moge zakupic potrzebne mi
    urzadzenia (atlas i itp...)
    Jesli ktos wie lub zna adres hurtowni , sklepy z takimi artykulami bede
    wdzieczny za namiary.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-27 23:23:08
    Temat: Re: Siłownia
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Od razu przepraszam ze nie na temat ale niewiem na jaka grupe dac to
    pytanie
    > (ewentualnie prosze o sugestie co do grupy)

    pl.regionalne.* ?

    F.M.T

  • 3. Data: 2004-03-28 09:15:38
    Od: "Wojtek" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mi
    > urzadzenia (atlas i itp...)
    > Jesli ktos wie lub zna adres hurtowni , sklepy z takimi artykulami bede

    Jak interesuje cię coś w okolicach stolicy, to widziałem taki sklep pod
    Warszawą przy drodze na Radom, zdaje się, że jadąc od Warszawy jest to za
    Jankami. Z ulicy ten sklep wygląda na całkiem spory.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2004-03-28 10:56:07
    Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm>

    Witam,
    sprobuj napisac na pl.biznes, tam kraza tematy zakladania roznych firm,
    przedsiebiorstw itp.

    Pozdrawia FunnyFrog :)