PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samsung

  • 1. Data: 2006-01-20 17:54:10
    Temat: Samsung
    Od: "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Witka

    Może ktoś podzieli się informacjami jakie warunki pracy występują w Samsungu
    (Warszawa, programiści ), jak wypada ta jednostka na tle innych warszawskich
    firm z branży IT.

    Jakie są perspektywy rozwoju, jakie profity, co z nadgodzinami etc.

    Pozdrawiam

    Jakub

  • 2. Data: 2006-01-21 17:22:10
    Temat: Re: Samsung
    Od: "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Naprawde nikt nic nie wie ? Przeszukalem historie i cisza. Top secret moze.
    :-/

  • 3. Data: 2006-01-21 22:37:53
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    Parasolek79 wrote:
    > Naprawde nikt nic nie wie ? Przeszukalem historie i cisza. Top secret moze.
    > :-/

    Niestety nikt tobie tego tu nie opisze. Owszem informacja wycieka, ale
    jedyna szansa ja zdobyc - szukac znajomych i gadac osobiscie.
    Moge tylko powiedziec iz z punktu widzenia kasy - wyzsza od
    srednio-krajowej, jednak jak na W-we to tak sobie.

  • 4. Data: 2006-01-22 07:15:52
    Od: "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Uzytkownik "Andriy Korud" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Moge tylko powiedziec iz z punktu widzenia kasy - wyzsza od
    > srednio-krajowej, jednak jak na W-we to tak sobie.

    Dziwi mnie ze sporo tu mowia np. o Motorolii. Moze w Samsungu podpisuja
    jakies dziwne cyrografy ? ;-)

  • 5. Data: 2006-01-22 17:38:34
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    Parasolek79 wrote:
    > Uzytkownik "Andriy Korud" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Dziwi mnie ze sporo tu mowia np. o Motorolii. Moze w Samsungu podpisuja
    > jakies dziwne cyrografy ? ;-)

    Sam tam nie pracuje, moj znajomyj tam sie zalapal, ale tak sobie
    opowiada, nawet nie wiem czy hymn spiewaja kazdego dnia rano :).
    Coprawda bardziej mu sie podoba niz w niejakiej firmie z Zielonej Gory.

  • 6. Data: 2006-01-22 19:30:24
    Od: "Andrzej" <M...@w...pl>

    > Sam tam nie pracuje, moj znajomyj tam sie zalapal, ale tak sobie opowiada,
    > nawet nie wiem czy hymn spiewaja kazdego dnia rano :).
    > Coprawda bardziej mu sie podoba niz w niejakiej firmie z Zielonej Gory.

    A tak z ciekawosci, w Zielonej Gorze jest ADB. To w Samsungu lepiej niz tam?
    Jaka jest srednia warszawska? Ja akurat siedze w Poznaniu i nie wiem co to
    oznacza.

    Pozdr.
    Andrzej

  • 7. Data: 2006-01-22 22:49:03
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > Jaka jest srednia warszawska? Ja akurat siedze w Poznaniu i nie wiem co to

    Tez nie wiem jaka jest srednia warszawska, jednak moim zdaniem to co tam
    oferuja akurat by pasowalo do Trojmiasta czy Krakowa... (ale prosze
    pamietac iz poniewaz przyjechalem do Polski po prace, to i wymagania mam
    wysokie).

  • 8. Data: 2006-01-26 15:44:04
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "Parasolek79" <p...@k...poczta.killznowu.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dqr841$au4$1@news.onet.pl...
> [...]
    > warszawskich firm z branży IT.
    >
    > Jakie są perspektywy rozwoju, jakie profity, co z nadgodzinami etc.

    Opowiem jak bylo na rekrutacji w Samsungu. W stylu 'veni,vidi,vici'.
    Wpierw bardzo prosty test na którym miałem kilkadziesiąt minut. O tematy
    prosze nie pytac bo i tak nie podam z tego wzgledu ze proszono o zachowanie
    ich w tajemnicy.
    Potem rozmowy (po polsku). Pelna kultura, bez rysowania drzewek i durnych
    pytan, choc robilo to dosyc dziwne wrazenie na mnie jakby brakowalo w tym
    odrobine profesjonalizmu. Nic dodac nic ujac. Widac ze szukaja fachowcow i
    nie inwestuja w byle co.

    Ogolne wrazenia bardzo pozytywne. Napewno warto bylo jechac 800km w obie
    strony chocby po to zeby zobaczyc jak to jest w takiej firmie.

  • 9. Data: 2006-01-31 21:09:57
    Od: "Andrzej" <M...@w...pl>

> [...]
    >
    > Ogolne wrazenia bardzo pozytywne. Napewno warto bylo jechac 800km w obie
    > strony chocby po to zeby zobaczyc jak to jest w takiej firmie.

    Witam! Napisalem do Samsunga, zaprosili na rozmowe. Czego moge sie
    spodziewac na tej rozmowie? Stanowisko "Mlodszy inzynier ds. produkcji
    oprogramowania C/C++". Piszesz o tescie na dzien dobry, nie piszesz z jakies
    dziedziny: angielski, test z C czy moze C++, wbijanie mlotkiem gwozdzia?
    Rozmawialiscie po angielsku?

    Pozdrawiam,
    Andrzej