PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sąd pracy-wzór pozwu

  • 1. Data: 2004-05-26 17:37:33
    Temat: Sąd pracy-wzór pozwu
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Zamierzam udać się do Sądu Pracy celem wyegzekwowania
    od byłego Pracodawcy zaległych wynagrodzeń (kwota zobowiązań
    jest podana na świadectwie pracy).Czy może ktoś podać jakiś link gdzie mogę
    uzyskać wzór jakiegoś pisma, które mam w tym celu w Sądzie zlożyć.
    Pamiętam, że kiedyś w GW był wzór takiego pisma, ale niestety gdzieś ten
    numer Mi się zapodział....
    (jeżeli ktoś mógłby zrobić skan tego i przesłać na skrzynkę byłbym bardzo
    zobowiązany)
    Czy należy złożyć jeszcze jakie dodatkowe dokumenty w Sądzie w takiej
    sytuacji (kopia
    świadectwa pracy itp..)
    P.S. Ma ktoś z grupowiczów jakieś doświadczenia odnośnie odzyskiwania
    pieniędzy poprzez
    Sąd Pracy ?.Czy po wygraniu sprawy można sobie samemu wybrać komornika,
    który ma się zająć
    ściąganiem kasy ?
    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2004-05-27 07:01:27
    Temat: Re: Sąd pracy-wzór pozwu
    Od: "gaper" <g...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry,
    > Zamierzam udać się do Sądu Pracy celem wyegzekwowania
    ciach
    Zacznij od PIP
    http://www.pip.gov.pl/

  • 3. Data: 2004-05-27 13:05:24
    Od: "Artur Geneli" <g...@g...pl>

> [...]
    > pieniędzy poprzez
    > Sąd Pracy ?.Czy po wygraniu sprawy można sobie samemu wybrać komornika,

    Ja także proponuje ci PIP.Pozatym w Sądzie Pracy otrzymasz wyczerpujące
    informacje.Możesz także udać sie do Delegatury Solidarności oni mają swoich
    prawników i moga ci poradzić.
    Pozdrowienia Artur