PracaGrupypl.praca.dyskusje › p.p.o.uwagi

  • 1. Data: 2004-05-26 15:59:01
    Temat: p.p.o.uwagi
    Od: "Koder" <k...@n...pl>

    Jesteśmy takim narodem który lubi tylko krytykować,
    jak na ppo przez jakiś czas była cisza to wszyscy "pisali" na moderatora, a
    teraz ogłoszenia widzę 2 razy dziennie i nikt nic nie piszę że "o super,
    dobra robota". Przynajmniej ja "pochwalę" moderatora :)

    Pozdr
    Koder

  • 2. Data: 2004-05-26 17:32:35
    Temat: Re: p.p.o.uwagi
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "Koder" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a teraz ogłoszenia widzę 2 razy dziennie i nikt nic nie piszę że "o super,
    > dobra robota". Przynajmniej ja "pochwalę" moderatora :)

    super i naprawde dobra robota , tak trzymać ;)

    Piotr Żebrowski