PracaGrupypl.praca.dyskusjeSąd pracy-wzór pozwu › Sąd pracy-wzór pozwu
    From: "Robert" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Sąd pracy-wzór pozwu
    Date: Wed, 26 May 2004 19:37:33 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@81.210.100.162

    Dzień dobry,
    Zamierzam udać się do Sądu Pracy celem wyegzekwowania
    od byłego Pracodawcy zaległych wynagrodzeń (kwota zobowiązań
    jest podana na świadectwie pracy).Czy może ktoś podać jakiś link gdzie mogę
    uzyskać wzór jakiegoś pisma, które mam w tym celu w Sądzie zlożyć.
    Pamiętam, że kiedyś w GW był wzór takiego pisma, ale niestety gdzieś ten
    numer Mi się zapodział....
    (jeżeli ktoś mógłby zrobić skan tego i przesłać na skrzynkę byłbym bardzo
    zobowiązany)
    Czy należy złożyć jeszcze jakie dodatkowe dokumenty w Sądzie w takiej
    sytuacji (kopia
    świadectwa pracy itp..)
    P.S. Ma ktoś z grupowiczów jakieś doświadczenia odnośnie odzyskiwania
    pieniędzy poprzez
    Sąd Pracy ?.Czy po wygraniu sprawy można sobie samemu wybrać komornika,
    który ma się zająć
    ściąganiem kasy ?
    Dzięki za pomoc.