PracaGrupypl.praca.dyskusjeSąd pracy, a odzyskanie zaległej wypłaty WAŻNE! › Sąd pracy, a odzyskanie zaległej wypłaty WAŻNE!
    From: m...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Sąd pracy, a odzyskanie zaległej wypłaty WAŻNE!
    Date: 14 Dec 2006 11:00:49 -0800

    Mam takie pytanie? Pracowałem przez pewien czas przy montażu okien.
    To była praca bez umowy bo mój pracodawca ciągle zwlekał z jej
    podpisaniem. Ja chcialem taka umowę podpisać ale on mnie cały czas
    zwodził aż ja postanowiłem dalej nie pracować w tej firmie. To
    była praca często na wysokościach bez przeszkolen i ubezpieczenia -
    ogólnie bez niczego. W momencie gdy zrezygnowałem mój pracodawca nie
    chce mi wypłacić pieniędzy za ostatni miesiąc ( ok. 2000Zł) Czy
    mam możliwość jakoś te pieniądze odzyskać? Co mam zrobić? Może
    ktoś miał podobną sytuacje? Jężeli możecie POMÓŻCIE!!!