PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZukam firm od CV

  • 1. Data: 2008-12-19 17:36:14
    Temat: SZukam firm od CV
    Od: <a...@o...pl>

    Witam
    Czy znacie moze jakies pewne i nie za drogie firmy ktore zajmuja sie
    pisaniem profesjonalnie wygladajacych Cv

  • 2. Data: 2008-12-19 17:46:28
    Temat: Re: SZukam firm od CV
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Mysle, ze nie bedzie trudno - szczegolnie w wiekszych miastach kogos takiego
    znalezc. Pytanie tylko o cel tego dzialania. Jesli nie masz zamiaru byc
    ochroniarzem albo przyjmowac materialy budowlane na plac ale robic cos
    bardziej skomplikowanego, to na 200% ktos pewnie zechce to sprawdzic. Co
    wtedy ?

    PS. Chyba, ze chodzi tylko o 'ladny' projekt graficzny.

  • 3. Data: 2008-12-19 17:53:00
    Od: <a...@o...pl>

    Chodzi o ladne zrobienie tego

    Tak jak wlasnie mowisz jakas ladna grafika itd.

  • 4. Data: 2008-12-19 18:52:41
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    a...@o...pl pisze:
    > Witam
    > Czy znacie moze jakies pewne i nie za drogie firmy ktore zajmuja sie
    > pisaniem profesjonalnie wygladajacych Cv

    Po co skoro możesz znaleźć darmowe szablony CV w Internecie.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/

  • 5. Data: 2008-12-19 18:57:52
    Od: <a...@o...pl>

    To za podaj linki do tych lepszych :)

  • 6. Data: 2008-12-19 19:09:43
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    a...@o...pl pisze:
    > To za podaj linki do tych lepszych :)

    Za darmo to można dostać w mordę, poszukaj sam i wybierz który ci odpowiada.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/

  • 7. Data: 2008-12-19 23:26:52
    Od: "Łukasz" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Czy znacie moze jakies pewne i nie za drogie firmy ktore zajmuja sie
    > pisaniem profesjonalnie wygladajacych Cv

    Chłopie, no przecież co bardziej rozgarnięty kolega ci takie coś zrobi za 3
    dyszki. Jak takich nie masz to ci w sumie z okazji świąt mogę pomóc za darmo.
    Daj na priv cv-ke którą sam napisałeś + w miare porządny komentarz co robiłeś
    i co umiesz i gdzie startujesz. Ja ekspertem nie jestem ale jak napisać
    porządne cv to wiem, a firma zajmująca się cv? Jakaś porażka.

  • 8. Data: 2008-12-20 16:17:58
    Od: leszek <s...@g...pl>

    Do licha, to juz nawet sprzątaczka czy stróż na parkingu musi złożyć
    CV ?

  • 9. Data: 2008-12-20 18:28:36
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    leszek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Do licha, to juz nawet sprz=B1taczka czy str=F3=BF na parkingu musi z=B3o=
    > =BFy=E6
    > CV ?
    Tak musi. CV musi złożyć nawet bezrobotny, bo innaczej nie dostanie zasiłku.
    Pozdrowienia
    PP

  • 10. Data: 2008-12-22 10:01:14
    Od: "aToKto" <k...@t...a>

    <a...@o...pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy znacie moze jakies pewne i nie za drogie firmy ktore zajmuja sie
    > pisaniem profesjonalnie wygladajacych Cv

    Spróbuj tutaj:

    http://europass.cedefop.europa.eu/europass/home/vern
    av/Europasss+Documents/Europass+CV.csp?loc=pl_PL

    CV zgodne ze standardami unijnymi ;)