PracaGrupypl.praca.dyskusje › SKRADZIONE LOGO

  • 11. Data: 2003-05-13 17:33:23
    Temat: Re: SKRADZIONE LOGO
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    > Nie rozumiesz, to jest międzynarodowa firma, nie czuję się pewnie mając do
    > dyspozycji tylko siebie, nie mówiąc o kasie. Ale jedno wiem nie puszczę tego
    > płazem , może adwokat z urzędu, może forum adwokatów nie wiem.....jeszcze...
    > Szukam tu kogos kto był w podobnej sytuacji
    > Poz
    > Bas.....

    Przy sadach w wawie na solidarnosci jest kilka punktow gdzie darmowo
    uzyskasz pomoc prawna w tej sprawie. Zdecydowanie zrob to jak najszybciej,
    moze zlapiesz nawet adwokata na prowizje jesli nie bardzo masz pieniadze i
    on juz wywalczy najwiecej zeby wiecej zarobic. Raz tak robilem choc sytuacja
    troche inna ale tez dotyczaca kradziezy. Poprostu podjedz i zobaczysz, ze
    masz naprawde duuuuuuze szanse ;-)

    Dawid

  • 12. Data: 2003-05-13 17:36:16
    Od: Dawid <t...@p...pl>

    > zrobilem inny numer
    > juz nikomu nic nie sprzedali z moich klientów
    > a jeszcze pomoglem klientom nie zaplacic ( ze wzgledu na wady towaru - to
    > juz szczególy ale oszustwa nie bylo tylko sprawiedliwosc dziejowa)
    > dzisiaj ta frima ma innego wlasciciela i ofeuja mu tylko surowiec i pakuja
    > produkty w inne opakowania
    > wiecej stracili niz zyskali

    oooooooo!
    to moze wyslij poleconym informacje do tego nowego prezesa jaka jest
    sytuacja i ze szykujesz sprawe do sadu. Moze aby uniknac kompromitacji
    przestraszy sie i zaprosi cie by uzyskac ugode?

    Dawid