PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzeczywiście wysyła się prosto do pracodawcy

  • 1. Data: 2009-04-01 11:35:57
    Temat: Rzeczywiście wysyła się prosto do pracodawcy
    Od: "Wozetka" <w...@t...pl>

    Wczoraj zajrzałam na stronę www.lepsza-praca.com.pl Wysłałam cv do 3 ofert,
    tak po prostu i dziś mam zaproszenie na interview. Trzymajcie kciuki

  • 2. Data: 2009-04-01 12:11:52
    Temat: Re: Rzeczywiście wysyła się prosto do pracodawcy
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wozetka" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj zajrzałam na stronę

    spamerzy, bądzcie łaskawi się odp..lić

    e.

  • 3. Data: 2009-04-01 13:54:14
    Od: wloochacz <n...@n...dgbit.pl>

    entroper pisze:
    /ciach/
    > spamerzy, bądzcie łaskawi się odp..lić
    Aj tam; nie wiesz że dziś 1 kwietnia? :)

    --
    wloochacz

  • 4. Data: 2009-04-01 17:16:14
    Temat: Re: Rzeczywi?cie wysy?a sie prosto do pracodawcy
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Wozetka wrote:
    > Wczoraj zajrza?am na strone www.lepsza-praca.com.pl Wys?a?am cv do 3 ofert,
    > tak po prostu i dzi? mam zaproszenie na interview. Trzymajcie kciuki

    I całkiem przypadkowo piszesz z tego samego komputera co niejaki Wojtek.
    Przyjmij prawdę: ta strona to gówno, ofert jest w sumie 3, zainwestowana
    kasa poszła w błoto, a CV nie ma po co wysyłać.

  • 5. Data: 2009-04-05 08:50:32
    Od: "Titi" <t...@g...pl>

    Witam,

    jak wejdziecie na stone, to okaze sie, ze to agencja pracy "Wakat".
    Ta sie sklada, ze kiedys wyslalam aplikacje do tej agencji i od tej pory
    przez ok 2 m-ce dostawalam co kilka dni SMS z komunikatem: "Agencja Pracy
    WAKAT prosi o pilny kontakt w sprawie pracy tel. XXXXXXXX".
    Jeżeli sprawa jest taka pilna, to dlaczego sami nie dzwonia....

    Ale zostalam zaproszona na rozmowe i tam porazka. Bylo to co prawda jakies 4
    lata temu, ale widze, ze adres sie nie zmienil. Wlasciciel agencji w tym
    samym miejscu prowadzil tez biuro turystyczne... Rozmowa odbyla sie w jakies
    kanciapie 2x2m z malutkim okienkiem pod sufitem.
    Pan w czasie rozmowy byl rozczarowany, ze nie przynioslam ze soba CV (choc
    wczesniej dostal je oczywiscie mailem). Najwyrazniej bylo mu zal kasy na
    wydrukowanie 3 stron A4.

    Nie musze chyba dodawac, ze nigdy wiecej nie zareagowalam na SMS od tej
    firmy ;-)

    Pozdrawiam
    T.

  • 6. Data: 2009-04-05 14:16:47
    Od: Kinga <kinga@.bylo.wp.pl>

    Titi pisze:
> [...]
    > wydrukowanie 3 stron A4.
    >
    > Nie musze chyba dodawac, ze nigdy wiecej nie zareagowalam na SMS od tej

    Mnie takiego sms-a przysłali po dwóch latach.
    W odpowiedzi napisałam im: s*********

  • 7. Data: 2009-04-05 20:40:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 1 Apr 2009 13:35:57 +0200, Wozetka napisał(a):

    > mam zaproszenie na interview.

    na co masz zaproszenie?

    --
    marcin

  • 8. Data: 2009-04-06 07:23:15
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 5 Kwi, 22:40, zly <b...@N...fm> wrote:

    > na co masz zaproszenie?
    >
    > --
    > marcin

    No na to co kiedyś Laskowik ze Smoleniem przeprowadzał.

  • 9. Data: 2009-04-06 11:46:26
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    > Wczoraj zajrzałam na stronę www.lepsza-praca.com.pl Wysłałam cv do 3 ofert,
    > tak po prostu i dziś mam zaproszenie na interview. Trzymajcie kciuki

    A chcesz j*bany spamerze żeby ci się zaraz prokuratura dobrała do dupy za
    oszustwo?