PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o nowy biznes którychcę otworzyć. Prosze o pomoc.

  • 1. Data: 2009-04-01 16:38:45
    Temat: Pytanie o nowy biznes którychcę otworzyć. Prosze o pomoc.
    Od: "Evunia" <k...@w...pl>

    Witam grupę.
    Mam pytanie może ktoś otwierał już salon odchudzający i zabiegi
    wyszczuplajace metodą elektrostymulacji? Wie ktoś coś na ten temat. Chodzi
    mi o potrzebne kursy do ukończenia w tym kierunku aby obsługiwać tę maszynę,
    czy można tak beż kursów?
    Bedę wdzięczna za odpowiedzi.
    Dziękuję i pozdrawiam Evunia

  • 2. Data: 2009-04-01 18:11:05
    Od: PZ <p...@i...pl>

    Evunia pisze:
> [...]
    > mi o potrzebne kursy do ukończenia w tym kierunku aby obsługiwać tę maszynę,

    Ponoc trzeba SEP do 1,5 kV :)

    Przemek
    PS Zart!!
    PPS "te maszyne" - ktora?