PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...

  • 21. Data: 2005-11-23 17:36:20
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: "Matt Z" <m...@...pl.usun.koncowke>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    news:dm1mbv$s0k$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie da się zafałszować testu drzewa. Przynajmniej nikt jeszcze nie
    > udowodnił, że to się da zrobić.

    Da się zafałszować test drzewa. Przynajmniej nikt jescze nie udowodnił,
    że się nie da tego zrobić.

    --
    Matt Z
    SMSy za darmo i wygodnie? do wszystkich polskich sieci?

  • 22. Data: 2005-11-23 17:46:20
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >http://www.jacekpapis.art.pl/test.htm

    a ciekawe jak sie maja te testy do osob dobrze rysujacych :)
    takich co potrafia nie tylko namalowac swietnie z natury ale tez
    "stylizowac" swoje prace - czyli narysowac 2 rysunki w dwoch zupelnie
    innych stylach bez elementow wspolnych...

    dajmy na to : a gdyby tak narysowac realistyczny portret prowadzacego
    badanie?? ;-)
    albo strzelic piekny akt kobiecy?

    CanoE
    _______________________________
    aphoto.uni.cc

  • 23. Data: 2005-11-23 18:48:09
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    Mariusz 'BB' Trojanowski napisał(a):

    > A ja nie rozumiem Twojego oburzenia. Test Rorschacha też utajnisz?

    Jeśli chodzi o test Rorschacha, to ZTCW, jest on bardzo ściśle standaryzowany.
    Zdaje się to być posunięte na skraj absurdu, bo nie można np. sobie skserować
    fomularzy - tracą one wówczas autentyczność (nawet minimalna różnica w wyglądzie
    testu może wpływać na jego wynik)i zarazem test traci wiarygodność. Dyplomowany
    psycholog (tylko taki jest uparwniony do ich przeprowadzania) musi się wykazać
    posiadaniem oryginałów, które są produkowane przez matrycę "posiadającą
    certyfikat autentyczności" (sic!). I absolutnie nie można się nimi dzielić -
    jest to chyba prawnie usankcjonowane. I proszę mnie nie pytać o to, czy
    przypadkiem nie jest to zabieg tworzenia mitycznej otoczki wokół zawodu
    psychologa, która głównie służy podniesieniu prestiżu tego zawodu... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 24. Data: 2005-11-23 20:10:51
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl>

    KrzysiekPP wrote:
    > http://www.krzysiekpp.prv.pl/koch.doc

    dzieki ci bardzo - mialem kiedys robiony taki test - teraz wiem czemu nie
    zostalem przyjety do tamtej firmy, gdzie chcialem sie dostac. Uwaznie
    przeczytalem i wlasnie trenuje rysowanie drzewa. Normalnie jak jeszcze
    kiedys taki test mi zrobia to wyjdzie ze jestem idealnym kandydatem.

    PS: Jakbys mial jeszcze jakies testy to dawaj linka. Taka wiedza jest BARDZO
    ! przydatna

  • 25. Data: 2005-11-23 22:24:25
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Przemyslaw Szostak napisał(a):

    > dzieki ci bardzo - mialem kiedys robiony taki test - teraz wiem czemu nie
    > zostalem przyjety do tamtej firmy, gdzie chcialem sie dostac. Uwaznie
    > przeczytalem i wlasnie trenuje rysowanie drzewa.

    ROTFL

  • 26. Data: 2005-11-23 22:45:54
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Wed, 23 Nov 2005 23:24:25 +0100, Maciek Sobczyk wrote:

    >ROTFL

    A tam. To jest jakiś sposób, no chyba że przeprowadzą też inne
    testy... . Ale jeśli nauczy się jeszcze paru innych, to jakoś tam się
    prześlizgnie.
    Do rysującego - w razie czego pamiętaj że do domu się wchodzi, a nie
    wychodzi ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 27. Data: 2005-11-23 22:52:03
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dlvp4j$f2$1@nemesis.news.tpi.pl piotrek
    <n...@d...pe> pisze:

    > Dziś byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, gdzie dostałem do rozwiazania
    > test w którym przedostatnie zadanie brzmiało: Narysuj Twarz, a ostatnie:
    > Narysuj Siebie. (Reszta pytań była zwiazania z aplikowanym stanowiskiem
    > - webmaster). Moze pytanie brzmi: na co do diaska to rysowanie?
    Następny... ://

    > Co to
    > daje pracodawcy i co trzeba narysować, żeby było dobrze? :)
    Dupę oczywiście, DUPĘ. Przecież wyraźnie było powiedziane: narysuj siebie...

    Jotte

  • 28. Data: 2005-11-23 23:48:25
    Od: kondi <k...@g...pl>

    mialem nicnie pisac ale nie mam sily, musze :P
    ptp zachowuje sie dokladnie jak gildia prawnikow, czy to radcow,
    notariuszy itp, zdaje sobie sprawe z tego, ze mozna komus namieszac, ale
    nie dopuszczajac konkurencji i wymagajac przynaleznosci do zwiazku
    ogranicza sie jedno z wazniejszych praw konsumenta - prawo do wolnego
    wyboru, a twoje zacietrzewienie jest jak najbardziej nie na miejscu

  • 29. Data: 2005-11-24 07:36:53
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Bremse napisał(a):

    > A tam. To jest jakiś sposób, no chyba że przeprowadzą też inne
    > testy... . Ale jeśli nauczy się jeszcze paru innych, to jakoś tam się
    > prześlizgnie.
    Bremse, tego testu nie da się wyuczyć. Hasła typu: trenuję rysowanie
    drzewa przyprawiają mnie o spamy :D Każdy student psychologii przechodzi
    przez fazę "ja im pokażę, że się da" i próbuje. Moja znajoma chciała to
    zrobić już na kursie p. Dajek, rysując jedno drzewo po drugim. Po
    nałożeniu kartek na siebie i podłożeniu pod światło - kluczowe elementy
    były identyczne.

    Znajoma ta wytrwała jeszcze jakieś trzy lata, co jakiś czas rysując
    drzewa. Niewiele się one różniły od siebie.

    Pół roku temu owa znajoma zrobiła rekrutację (przy mojej skromnej
    pomocy), wykorzystującą min. wywiad psychologiczny, różnego rodzaju
    testy i test drzewa. Do dziś się z tego śmieję, że tyle osób gadało tu o
    testach projekcyjnych i rekrutacji, nie wiedząc, że rozmawia z jednym z
    rekruterów. Gdyby zajrzeli dokładniej do formularzy rekrutacyjnych, to
    jak byk tam stało moje nazwisko No, ale dobra. Spostrzegawczości nie
    sprawdzaliśmy.
    Z tego, co wiem, to owa rekrutacja toczy się dalej. Więc jak ktoś
    otwartym tekstem, podpisując imieniem i nazwiskiem, tak jak Przemek
    pisze, że ćwiczy się w oszukiwaniu na rozmowie kwalifikacyjnej, to
    oprócz glupiej radości czuję jeszcze litość.

    > Do rysującego - w razie czego pamiętaj że do domu się wchodzi, a nie
    > wychodzi ;-)
    Albo przez okno, jeśli ktoś startuje na stanowisko przedstawiciela.
    Wywalą go drzwiami to oknem wejdzie. ;-)

    pozdr.
    m.

  • 30. Data: 2005-11-24 07:54:10
    Od: "Przemyslaw Szostak" <p...@N...wp.pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > Więc jak ktoś
    > otwartym tekstem, podpisując imieniem i nazwiskiem, tak jak Przemek
    > pisze,

    a gdzie jest powiedziane ze jest to moje prawdziwe imie i nazwisko - moze to
    tylko taka zmylka w stylu "na idiote"