PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam

  • 21. Data: 2003-07-08 10:28:07
    Temat: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Od: f...@p...onet.pl

    > Nie masz wrażenia, że padasz ofiarą podejścia, które sam stosujesz - ważne
    > żeby facio był tani, a nie dobry.

    Niestety :-( Ale ja nie jestem absolwentem. Troche juz umiem
    i sie cenie.

    FX

  • 22. Data: 2003-07-08 19:22:01
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Ja rowniez szukam lepszej pracy. W tej chwili pracuje, choc bywalo sie i na
    bezrobotnym. Prace mam mechaniczna i nie rozwijajaca, w papierach informatyk
    lub grafik komputerowy, ale nijak sie to ma do rzeczywistosci :-)). O
    awansie lub rozwoju nie ma mowy. Zarabiam 2000 zl brutto i choc rozumiem ze
    dla wielu jest to astronomiczna kwota to nie umiem jej podnieszc wlasciwie
    od poczatku mojej kariery [6 lat]. Skonczylem elektronike na PŚ, pozniej
    podyplomowo sieci i bazy danych.
    Jeste ciekawy jak dojsc do takiego stanowiska jak aktualnie Twoje.
    Z mojej perspektywy to bardzo intratna [wymarzona] ciepla posadka.

    Moze chcialbys sie podzielic swoimi doswidczeniami??
    moze byz na priv

    pozdrawiam
    xyloo

  • 23. Data: 2003-07-09 13:27:16
    Od: h...@t...by

> [...]
    > Praca nie jest zbyt ciezka.
    >
    > Powiedzcie mi - jak to jest w tym kraju - ze
    > czlowiek taki jak ja ma problemy z praca?

    No wiesz co. Jedź ja chętnie zajme twoje stanowisko, bo wiesz, mam staż 4 lata,
    mgr. inż.(Co prawda nie polska uczelnia), rozmawiam w 4 jezykach(polski(który
    nie jest moim ojczystym), rosyjski, angielski, francuski) pracuje w Warszawskej
    firmie integratorskej jako programista, MS SQL, JAVA, C++, do tego CRM, ERP, BPM
    (e-work), dobrze znam standarty ISO, no a co qrwa zarabiam..... hmmm... 1700
    netto, szukam pracy codzienne, od rana, maili, ogloszenia, listy dyskusyjne,
    za 2 miesiace 5 spotkan z podobna praca i kasa, jeden projekt MSSQL na 3
    miesiace za 5 tys. Co sie dzieje dookola, jak wyzyc?