PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eurobank rozmowa kwalifikacyjne

  • 1. Data: 2003-07-04 14:07:37
    Temat: Eurobank rozmowa kwalifikacyjne
    Od: "Radziu" <r...@g...pl>

    Witam !

    Czy ktoś może z grupowiczów był na rozmowie kwalifikacyjnej w Eurobanku i
    moglby mi napisac jak to wyglada miła pani powiedziała mi ze moze to
    potrawac nawet do 6h :)

    z góry dzieki
    pozdrawiam

    Radek

  • 2. Data: 2003-07-04 19:38:29
    Temat: Re: Eurobank rozmowa kwalifikacyjne
    Od: "Agatka" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik "Radziu" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy ktoś może z grupowiczów był na rozmowie kwalifikacyjnej w Eurobanku i
    > moglby mi napisac jak to wyglada miła pani powiedziała mi ze moze to

    Juz bylo, poszukaj w archiwum...
    Pozdrawiam,
    Agatka

  • 3. Data: 2003-07-05 22:04:19
    Od: Nuno <n...@p...com>

    Radziu wrote:

    > Witam !
    >
    > Czy ktoś może z grupowiczów był na rozmowie kwalifikacyjnej w Eurobanku i
    > moglby mi napisac jak to wyglada miła pani powiedziała mi ze moze to
    > potrawac nawet do 6h :)

    Zobacz tu:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&threadm=bbnf5a%24u1b%241%40topaz.icpnet.pl&
    rnum=4&prev=/groups%3Fq%3Dnuno%2Bgroup:pl.praca.dysk
    usje%2Bgroup:pl.praca.dyskusje%26hl%3Dpl%26lr%3D%26i
    e%3DUTF-8%26inlang%3Dpl%26group%3Dpl.praca.dyskusje%
    26scoring%3Dd%26selm%3Dbbnf5a%2524u1b%25241%2540topa
    z.icpnet.pl%26rnum%3D4--

    ps. Jak coś nie działa, to se sklej linka ;-)

    "...and whatever you do
    someone's done it first..." Extreme...
    n...@p...com
    GG: 789298