PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dluga przerwa z zyciorysie

  • 1. Data: 2003-07-04 14:48:50
    Temat: Dluga przerwa z zyciorysie
    Od: "SaX" <s...@w...art.pl>

    Witam !!

    Mialem przerwe, nie pracowalem rok czasu.
    Miedzy czasu pisalem prace inz.
    I spodziewam sie w najblizszym czasie rozmowy
    kwalifikacyjnej i nie wiem co najlepiej
    odpowiedziec gdy spytaja : "Co pan robil przez
    rok czasu?"
    Pozwiedz ze rok pisalem dyplom??
    A moze ze :
    bylem zagranicą,
    chrowalem,
    szukalem pracy i pisalem dyplom ?

    Jak najlepeij wypasc na rozmowie gdu pojawi sie tego typu
    pytanie?

    Pozdtawiam SaX

    --
    _______ /\
    \______ , /\/' `\

  • 2. Data: 2003-07-04 18:09:58
    Temat: Re: Dluga przerwa z zyciorysie
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "SaX" <s...@w...art.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chrowalem,
    > szukalem pracy i pisalem dyplom ?
    >
    > Jak najlepeij wypasc na rozmowie gdu pojawi sie tego typu
    Najlepiej powiedzieć prawdę, ewentualnie lekko ściemnić, gdyż jeśli
    dostaniesz tą pracę, to szybko może wyjść na jaw, że np. jednak nie byłeś w
    tym czasie za granicą (albo nie byłeś chory itp.) - lepiej, żeby pracodawca
    nie uważał Cię za kłamcę.
    Z drugiej strony - pisać pracę inżynierską przez cały rok to trochę za
    długo. Ja bym powiedziała, że pisałam dyplom, po czym (kilka miesięcy)
    szukałam pracy.

    Izaa

  • 3. Data: 2003-07-05 14:21:44
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Jak najlepeij wypasc na rozmowie gdu pojawi sie tego typu
    > pytanie?

    Zupelnie nie rozumiem nad czym sie zastanawiasz. Powinienes powiedziec
    prawde. To jak to odbierze pracodawca zalezy od Twojej postawy. Skonczyles
    studia, pisales prace i postanowiles zrobic sobie wakacje. Dopiero potem
    zaczac szukac pracy. Co w tym zlego? A gdybys powiedzial, ze wyjechales za
    granice to efekt jest ten sam. Madry pracodawca bynajmniej doceni szczerosc.
    Alicja

  • 4. Data: 2003-07-07 13:32:22
    Temat: Odp: Dluga przerwa z zyciorysie
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    powiedz, ze byles w stanie hibernacji w kosmosie ;)

    Użytkownik Alicja <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be6mub$7va$...@a...news.tpi.pl...