PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron

  • 1. Data: 2003-08-28 10:42:49
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę za porozumieniem stron
    Od: "samurai99" <s...@x...poczta.onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!!

    Poszukuję wzoru dokumentu służącego do rozwiązania umowy o pracę za
    porozumieniem stron.
    Czy ktoś zna odpowiedni adres w sieci, albo wrecz moglby mi cos takiego
    przyslac na priv.

    Pozdrawiam,
    Stefan.

  • 2. Data: 2003-08-28 11:28:13
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "samurai99" <s...@x...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bikmdt$bf3$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > porozumieniem stron.
    > Czy ktoś zna odpowiedni adres w sieci, albo wrecz moglby mi cos takiego

    Porozumienie o rozwiązaniu umowy o pracę
    zawarte dnie.. pomiędzy .pracodawca reprezentowany przez ............ zwany
    dalej pracodawcą a pracownikiem ........... zwanym dalej pracownikiem
    o następującej treści:
    Z dniem ............ pracownik i pracodawca rozwiązują zawartą w dniu
    ........... umowę o pracę na mocy porozumienia stron
    Podstawą prawną niniejszego rozwiązania jest art. 30 par. 1 pkt 1 kodeksu
    pracy
    podpisy