PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna a praca w biurze

  • 1. Data: 2007-03-25 12:51:36
    Temat: Praca zdalna a praca w biurze
    Od: AJ <a...@n...pl>

    Witam,
    Od zawsze pracuje zdalnie jako programista JAVA, chcialbym zmienic prace
    i sprobowac pracy w biurze w Wawie. Obawiam sie tylko ze bedzie mi
    ciezko przyzwyczaic sie do 8h dnia pracy. Ma ktos moze doswiadczenia z
    takim przejsciem i chcialbym sie ze mna podzielic - bede wdzieczny...

    AJ

  • 2. Data: 2007-03-25 13:08:27
    Temat: Re: Praca zdalna a praca w biurze
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 14:51:36 AJ <a...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > ciezko przyzwyczaic sie do 8h dnia pracy. Ma ktos moze doswiadczenia z
    > takim przejsciem i chcialbym sie ze mna podzielic - bede wdzieczny...

    Polecam dowolną agencję pracy czasowej, która zatrudnia pracowników bez
    kwalifikacji na stanowiskach np. produkcyjnych. Kilka tygodni takiej
    roboty to swietny trening.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-03-25 14:44:24
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > Polecam dowolnÄ? agencjÄ? pracy czasowej, ktĂłra zatrudnia pracownikĂłw
    > bez kwalifikacji na stanowiskach np. produkcyjnych. Kilka tygodni takiej
    > roboty to swietny trening.
    >
    > --Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy wiÄ?cej uczy
    > obywateli, jak jeĹ?Ä? bezÄ?. Ĺťe bezy nie moĹźna kroiÄ? noĹźem i
    > widelcem, bo moĹźe trysnÄ?Ä?. Ĺťe trzeba zdjÄ?Ä? kapelusik od bezy. I to
    > jest kâ?Ś program pierwszej damy!

    Mam wielką prośbę - ustaw sobie czytnik bo od tych krzaków
    można oślepnąć.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 4. Data: 2007-03-25 14:48:51
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 16:44:24 Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> napisał(a):

    > Mam wielką prośbę - ustaw sobie czytnik bo od tych krzaków można
    > oślepnąć.

    Sam se ustaw.

  • 5. Data: 2007-03-25 15:07:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.tpq13pp6sw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.
    <a...@y...pl> pisze:

    > Sam se ustaw.
    Wykonaj co ci powiedział i nie pyskuj bo siejesz brudami.
    BTW - masz tylko progsa w wersji beta czy całość?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-03-25 15:24:35
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-03-25 17:07:51 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> said:

    > W wiadomości news:op.tpq13pp6sw2pr1@to.napisal.tomasz.plokarz Tomek P.

    > Wykonaj co ci powiedział i nie pyskuj bo siejesz brudami.
    > BTW - masz tylko progsa w wersji beta czy całość?

    Na Twoim miejscu bym nie pyskował, tylko pouczył się o kodowaniach i
    nagłówkach. Tomek ma prawidłowy utf-8, w twoich zaś postach
    zamieszczasz nagłówki utf-8 a kodujesz w czymś tam krzaczastym. No tak,
    Outlook. To wyjaśnia wszystko. Shame on you!

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 7. Data: 2007-03-25 15:34:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46067f03$0$13184$f69f905@mamut2.aster.pl camel
    <g...@f...gotdns.com> pisze:

    > Na Twoim miejscu bym nie pyskował
    Ale jesteś na swoim. I tam pozostań.

    >, tylko pouczył się o kodowaniach i nagłówkach. Tomek ma prawidłowy utf-8,
    >w twoich zaś postach zamieszczasz nagłówki utf-8 a kodujesz w czymś tam
    >krzaczastym. No tak, Outlook. To wyjaśnia wszystko. Shame on you!
    Masz po części słuszność. Eksperymentowałem i zapomniałem z powrotem
    prawidłowo ustawić czytnik. Normalnie mam ustawione 8859-2, sprawdź sobie
    moje wcześniejsze posty.
    Tak czy inaczej popełniłem błąd - przepraszam.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-03-25 15:41:04
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 25-03-2007 o 17:34:31 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > sobie moje wcześniejsze posty.
    > Tak czy inaczej popełniłem błąd - przepraszam.

    Larsoden ma nie dość, że Thunderbirda, który ma parę bugów, to jeszcze źle
    ustawionego. Długo by o tym pisać, w każdym razie jestem przekonany, że
    moja Opera jest OK (RFCowo i netykietowo). używam 9.20 beta build 8762,
    ale to nie ma nic do rzeczy, wersja stable jest taka sama pod wzgledem
    obslugi usenetu.

  • 9. Data: 2007-03-25 15:57:36
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > Larsoden ma nie doĹ?Ä?, Ĺźe Thunderbirda, ktĂłry ma parÄ? bugĂłw, to
    > jeszcze Ĺşle ustawionego.

    No to mnie zmartwiłeś, okazuje się że krzaki to moja wina.
    Ja się na tym nie znam za bardzo, da się jakoś tego mojego
    TB ustawić czy mam go wywalić?

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 10. Data: 2007-03-25 16:01:24
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > Larsoden ma nie dość, że Thunderbirda, który ma parę bugów,

    widziałeś program bez bugów?

> [...]
    > że moja Opera jest OK (RFCowo i netykietowo). używam 9.20 beta build
    > 8762, ale to nie ma nic do rzeczy, wersja stable jest taka sama pod

    a jakie to ma znaczenie.