PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help › Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help
  • From: "Tomek" <t...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help
    Date: Thu, 9 Oct 2003 16:05:22 +0200

    Dzis w pracy zadzialano na moj Centralny Uklad Nerwowy. Chce jutro zlozyc
    papier pt. "Wypowiedzenie umowy o prace bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy". Szukam wiec pretekstu i na mysl przychodzi mi ciezkie
    naruszenie podstawowych obowiazkow wobec pracownika. Czy do tego kwalifikuje
    sie fakt ze do dzisiaj nie otrzymalem wyplaty za poprzedni miesiac ?? Nie
    otrzymalem kasy z przyczyn ekonomicznych - nie trzeba 10 dni by obliczyc ile
    zarabiam.
    Mam w zanadrzu jeszcze grzyba na scianie i niehigieniczne warunki pracy ale
    to chyba trywialne.

    Powiedzcie mi czy moge napisac jako przyczyne wlasnie brak otrzymania
    wynagrodzenia. Wiem ze nie oplacanie skladek ZUS moze byc przyczyna ale u
    nas z tym raczej jest spokoj. Nie chce zeby mnie szef zaskarzyl do sadu i
    zadal odszkodowania.

    HELP

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]