PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help

  • 1. Data: 2003-10-09 14:05:22
    Temat: Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Dzis w pracy zadzialano na moj Centralny Uklad Nerwowy. Chce jutro zlozyc
    papier pt. "Wypowiedzenie umowy o prace bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy". Szukam wiec pretekstu i na mysl przychodzi mi ciezkie
    naruszenie podstawowych obowiazkow wobec pracownika. Czy do tego kwalifikuje
    sie fakt ze do dzisiaj nie otrzymalem wyplaty za poprzedni miesiac ?? Nie
    otrzymalem kasy z przyczyn ekonomicznych - nie trzeba 10 dni by obliczyc ile
    zarabiam.
    Mam w zanadrzu jeszcze grzyba na scianie i niehigieniczne warunki pracy ale
    to chyba trywialne.

    Powiedzcie mi czy moge napisac jako przyczyne wlasnie brak otrzymania
    wynagrodzenia. Wiem ze nie oplacanie skladek ZUS moze byc przyczyna ale u
    nas z tym raczej jest spokoj. Nie chce zeby mnie szef zaskarzyl do sadu i
    zadal odszkodowania.

    HELP

    TK

    [chcesz mnie objechac ?? -> plissken.people.pl ]
    [chcesz pogadac ?? -> GG: 1300064 ]

  • 2. Data: 2003-10-09 14:15:21
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia - help
    Od: "Tomek" <t...@a...pl>

    Mam jeszcze jedno pytanie. A raczej dwa. Czy wystarczy ze przyniose szefowi
    takie wypowiedzenie ?? I czy po 3 latach pracy nalezy mi sie prawo do
    zasilku ??

    Pozdrawiam

    TK