PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy a zwol.lekarskie ??? › Rozwiazanie umowy a zwol.lekarskie ???
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Rozwiazanie umowy a zwol.lekarskie ???
    Date: Sat, 4 Sep 2004 13:18:41 +0200

    Witam !!!!

    Z dniem 30.09.2004 pracodawca rozwiaze ze mna umowe z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia 1 miesiecznym ktory wlasnie przypada na 30.09.2004.
    Rozwiazanie nastapi z przyczyny pracodawcy likwidacja i reorganizacja
    etatow.

    Mam nastepujace pytanie a mianowice;

    Z dniem 02.09.2004 rozpoczalem leczenie i bede prawdopodobnie dluzszy czas
    na zwolnieniu lekarskim nawet chyba po 30.09.2004.
    Czy jak skonczy mi sie zwolnienie lekarskie np za 6 m-cy bede mogl sie
    zarejestrowac w Urzedzie Pracy i rozpaczac pobieranie zasilku ????
    Czy musze zarejestrowac sie nawet jak mam zwolnienie lekarskie ???
    Czy w czasie zwolnienia lekarskiego mam oplacane tzw ubezpieczenie na
    wypadek np smierci ???
    Wiem ze za pierwze 33 dni chorobowego placi pracodawca a potem ZUS czy musze
    podac do ZUS-u nr konta na ktore przelewa wynagrodzenie pracodawca,
    Jak to wyglada jak nie jestem juz pracownikiem czy ZUS przelewa chorobowe na
    konto pracodawcy a on potem na moje ???
    Prosze o przepisy co mowia cokolwiek na ten temat.

    Pozdr Andrzej