PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna

  • 41. Data: 2008-02-24 22:36:01
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Damianos <d...@g...com>

    On 22 Lut, 17:14, "Z" <a...@o...pl> wrote:

    > Zbyt wolno i ostroznie siada - brak pewnosci siebie, nie posiada wlasnego
    > zdania, nie nadaje sie do pracy wymagajacej samodzielnosci.
    > Za szybko i gwaltownie siada - brak oglady, nie umie pracowac w grupie,
    > probuje wszystkim narzucic swoje zdanie

    Zaraz tam smarkania się wystrzegać - jak puści gluta to dorazu widać,
    że
    zdecydowany i szybko podejmujący decyzję w trudnych warunkach.

    Ja bym zalecał strzelać glutami co 10 minut ;)

    Tak na poważnie to wydaje mi się że szkoda czasu dla takiej firmy.

  • 42. Data: 2008-02-24 22:57:32
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    Z napisał(a):

> [...]
    > zdania, nie nadaje sie do pracy wymagajacej samodzielnosci.
    > Za szybko i gwaltownie siada - brak oglady, nie umie pracowac w grupie,

    dano tak się nie uśmiałem. Ale rzeczywiście czasem niektórzy popadają w
    jakąś paranoję.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 43. Data: 2008-02-25 17:57:12
    Od: "Łukasz z Wrocławia" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hej.
    Czytuję grupę od lat (w prawdzie rzadko piszę) i nic mnie nie wkurza bardziej
    niż następująca sytuacja: Temat rozmowa kwalifikacyjna, 48 postów, z tego 2 na
    temat. Bo zamiast pytającemu pomóc to najlepiej mu odpisać jakieś hasło "1/8
    ceny samochodu" albo go wyśmiać za jego niewiedzę. I co? W temacie "rozmowa
    kwalifikacyjna" mamy 3 posty na temat i 40 na temat wyższości mentalności
    Jotte nad kimś innym. Porażka. Apeluję by pisać tu wyłącznie na temat. Usenet
    to nie śmietnik. Znajdźcie sobie jakąś grupę pl.misc.bluzgi albo
    pl.misc.jestem.zajebisty.

  • 44. Data: 2008-02-25 19:33:08
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Łukasz z Wrocławia" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fpuvho$1dp$1@inews.gazeta.pl...

    > Usenet to nie śmietnik.

    No właśnie. I co zrobić jak pytanie nadaje się do smietnika?

    --
    andrzej

  • 45. Data: 2008-02-26 20:43:18
    Od: m...@p...onet.pl

    > No właśnie. I co zrobić jak pytanie nadaje się do smietnika?
    >

    > --
    > andrzej

    Nie wypowiadac sie...

  • 46. Data: 2008-03-22 06:24:13
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna[ot]
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Łukasz z Wrocławia napisał:
> [...]
    > Jotte nad kimś innym. Porażka. Apeluję by pisać tu wyłącznie na temat. Usenet
    > to nie śmietnik. Znajdźcie sobie jakąś grupę pl.misc.bluzgi albo

    hej,

    chcialem zwrocic uwage ze twoj post je nie na temat.

    pozdr