PracaGrupypl.praca.dyskusje › agent ochrony

  • 1. Data: 2006-05-27 13:56:55
    Temat: agent ochrony
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    moze ktos wie chcialbym sie zorientowac jak sie pracuje na tym stanowisku.
    chodzio duze hipermarkety : glownie o auchan.

    narazie chodzi o "najnizsze stanowisko" na tym etapie czyli pracownik
    stojacy na linii kas, na zewnatrz tz "parkingowy"; kontrolujacy personel.

    jakie warunki płacy(ile sie wychodzi na ręke?)
    jaki klimat pracy
    jak sie na tym stanowisku ogolnie prauje?
    stosunki z szefami itd
    wszytskie opinie na ten temat

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-05-28 10:03:41
    Temat: Re: agent ochrony
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jakie warunki płacy(ile sie wychodzi na ręke?)
    > jaki klimat pracy
    > jak sie na tym stanowisku ogolnie prauje?

    Wszystko zależy od tego jaka firma tam ochrania. Ale kiedys tak pracowałem
    to płacili 4zł na rękę, a praca po 12 godzin na nogach, a do tego soboty
    niedziele i takie tam. Generalnie strasznie męcząca i nużąca robota za marna
    kasę.