PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutatacja

  • 11. Data: 2014-03-13 17:56:01
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > programistka windows znająca angielski i rosyjski... czy Ty wiesz, że
    > jesteś
    > jebana politycznie?

    A co ma polityka do siedzenia na kasie?
    Nawet na reklamę mięsa lub wegetarianizmu jest za puźno.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 12. Data: 2014-03-13 18:10:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a nie szukasz pracy jako programistka?

  • 13. Data: 2014-03-13 20:07:16
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-13 18:10, tusk, donald tusk pisze:
    > a nie szukasz pracy jako programistka?

    A zatrudniłbyś ją?

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-03-13 20:26:44
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a ja wiem... najpierw na rozmowie zapytał bym o stosunek do wspólnoty
    europejskiej, później o coś z programowania i może bym i przyjął...

    np. teraz mam do napisania program rozkodowujący pliki, ciekawe czy
    Koleżanka by podołała.

  • 15. Data: 2014-03-13 20:37:16
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> pisze:
> [...]
    > przyjął...
    >
    > np. teraz mam do napisania program rozkodowujący pliki, ciekawe

    A ona niby miałaby programować wspólnotę europejską?

    Pracodawca kupuje czas pracy pracownika i ma prawo
    kontrolować/wpływać/ograniczać co pracownik mówi w godzinach pracy
    czyli czasie który od niego kupił. Od reszty życia pracownika mu
    *wara*.

    --
    A. Filip
    To, co się powie człowiekowi prosto w twarz - nie jest plotką.

  • 16. Data: 2014-03-13 20:43:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dobre pytanie, czy unia europejska to czas pracy czy czas wolny od pracy?

  • 17. Data: 2014-03-14 10:38:13
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Pracodawca kupuje czas pracy pracownika i ma prawo
    > kontrolować/wpływać/ograniczać co pracownik mówi w godzinach pracy czyli
    > czasie który od niego kupił.

    Nie ma prawa kontrolować i wpływać na to co powie w czasie pszerwy
    śniadaniowej.

  • 18. Data: 2014-03-14 10:46:50
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-03-14 10:38, Stokrotka pisze:

    > Nie ma prawa kontrolować i wpływać na to co powie w czasie pszerwy
    > śniadaniowej.

    dlaczego w czasie a nie fczasie?

  • 19. Data: 2014-03-15 18:06:58
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-03-13 11:26, Stokrotka pisze:
> [...]
    > dokumenty.
    > Pani aplikacja została przekazana bezpośrednio do Działu Personalnego
    > w markecie, który znajduje się najbliżej Pani miejsca zamieszkania.
    >
    > W sprawie ewentualnego zatrudnienia należy oczekiwać na informację z
    > marketu lub magazynu.
    > Z poważaniem
    >
    > Paulina Kądziołka
    > (....)
    > [załącznik "CV.doc" został usunięty przez użytkownika Paulina
    > Kadziolka/MUS/PL/KAUFLAND]
    >
    > "
    >
    > Załącznik (CV) był w ortografi tradycyjnej.

    Racjacja, to skakandal!

    Ewa

  • 20. Data: 2014-03-15 21:40:59
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > Kadziolka/MUS/PL/KAUFLAND]
    >
    > "
    >
    > Załącznik (CV) był w ortografi tradycyjnej.

    przecież oni tam potrzebują ludzi do pracy a nie tych, co będą żądać
    przestrzegania KP, albo chociaż KC.

    --
    @foe_pl