PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja - bardzo dziwne obyczaje

  • 11. Data: 2004-01-05 20:49:10
    Temat: Re: Rekrutacja - bardzo dziwne obyczaje
    Od: ">>br0dalus<<" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Harry" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:btccj2$h8o$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    Piętnuję

    > Ty właśnie potwierdzasz tę teorię...
    > Wymieniasz JEDEN przypadek, w którym znajomy dostał pracę.
    > Poza tym to nie piętnuj tutaj, bo to nie pl.pregierz ;-)

    Mylisz się - ja i wielu znajomych, którzy ze mną pracują w ten sposób
    dostało pracę - bez pleców, przekrętów jedynie własna praca, wielokrotnie
    staż im bardzo pomógł - tak jak zreszta mnie, bo też szukałem intensywnie
    pracy po studiach przez kilka miesięcy (kolejny powód aby obalić teorie iż
    staże są tylko aby pracodawca pozyskał tania siłe roboczą - bo to kolejny
    stereotyp)
    Trzeba tylko wiedzieć jak i gdzie takiej pracy szukać...

    Takie stereotypy rozpowszechniają ludzie którzy zwykle nie robią nic aby
    dostać prace, lub takie wysiłki podejmują w stopniu minimalnym, byle jak,
    powielając stwierdzenia "znajomy, znajomego słyszał itp..." - a takie coś
    pada zwykle na podatny grunt, bo bezrobocie jest niestety duże... stąd moim
    zdaniem takie przekonanie, bo prawda z tego co sam widze jest cokolwiek
    inna...przynajmniej w moim otoczeniu

    wypowiedz Konrada była jaknajbardziej na miejscu

    pzdr

  • 12. Data: 2004-01-05 21:29:57
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Użytkownik >>br0dalus<< napisał:
> [...]
    > inna...przynajmniej w moim otoczeniu
    >
    > wypowiedz Konrada była jaknajbardziej na miejscu

    tak z ciekawości - ...ty tak trollujesz zawodowo, czy z nudów??
    --
    "Śmiech - to szczere królestwo człowieka." (Francois Rabelais)

  • 13. Data: 2004-01-05 22:12:17
    Od: "P.Szpakowicz" <P...@w...edu.pl>

    Użytkownik "złoty" <m...@o...wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

    <ciach>

    > tak z ciekawości - ...ty tak trollujesz zawodowo, czy z nudów??

    IMHO Twoj przedmowca mial bardzo duzo racji

    pozdrawiam
    Young SzpaQ

  • 14. Data: 2004-01-06 00:18:50
    Od: złoty <m...@o...wytnij_to.pl>

    Użytkownik P.Szpakowicz napisał:

    > Użytkownik "złoty" <m...@o...wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <ciach>

    > IMHO Twoj przedmowca mial bardzo duzo racji

    ...wiem, wiem! ..oglądam czasem info z waszej Neverlandii na TVP -
    ludzie u was piękni i bogaci, władza dba o swoich obywateli, podatki
    niskie, urzędnicy mili, ludzie ambitni bez problemów znajdują pracę, nie
    ma bezrobocia, pracodawcy zawsze doceniają ludzi ambitnych i
    solidnych... i do urzędów przyjmowani są tylko najlepsi i sympatyczni
    fachowcy biegnący z radością pomóc petentowi. ...a u nas w Grodzie
    Kraka....ehhhhh, życie! ..jak ja wam zazdroszczę!!

  • 15. Data: 2004-01-06 13:17:53
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Harry <h...@i...pl> napisał(a):

    > Ty właśnie potwierdzasz tę teorię...

    Nie, nie potwierdzam tylko staram się obalić jak tylko mogę. Bo jest z gruntu
    fałszywa.

    > Wymieniasz JEDEN przypadek, w którym znajomy dostał pracę.

    Jeden bo obracam się raczej w innej branży niż urzędy państwowe i więcej
    przypadków z tamtego środowiska nie znam, co nie znaczy że ich nie ma. Jeśli
    chodzi Ci o dostanie pracy bez pleców w ogóle to jest to jakieś 80-90% moich
    znajomych, włącznie ze mną. Obecnie moja narzeczona szuka pracy, w branży
    jeszcze innej niż moja i wspomnianego kumpla i też jestem pewien, że ją w
    miarę szybko znajdzie, oczywiście nie dzięki znajomościom bo takich nie mamy.
    Bo praca wbrew pozorom jest ale nie dla każdego komu się wydaje, że on
    powinien ją "dostać". Trzeba przede wszystkim umieć szukać.

    > Poza tym to nie piętnuj tutaj, bo to nie pl.pregierz ;-)

    Nie będę crossposta robił dla jednego piętna :)

    pzdr
    konlin