PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekord czasu pracy

  • 21. Data: 2004-12-01 09:29:45
    Temat: Re: Rekord czasu pracy
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "kazoo" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cojvrt$73j$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Chyba nie kleisz tematu i nie wypelnialas nigdy formularza o klauzuli
    > scisle-tajne. Pytaja o wszystko i czepiaja sie kazdego szczegolu. Za
    > klamstwo mozna tez pojsc siedziec. Moglem nie pisac owszem ale napisalem
    > liczaca na to, ze jelsi juz to od razu mnie to zdyskwalifikuje, a nie ze
    > ktos to przoczy i mnie wywala juz w czasie pracy po 3 miesiacach
    > "dochodzen".

    Czy na te depresje leczyles sie w jakiejs publicznej przychodni,
    realizowales recepty na leki psychotropowe itd.?
    Jesli tak - rzeczywiscie nie bylo to do ukrycia w SC.
    Jesli nie i po prostu zdolowany siedziales w domu nie leczac sie lub chodzac
    na psychoterapie do prywatnego gabinetu - nie mieliby jak tego znalezc.

    I.

  • 22. Data: 2004-12-01 10:40:02
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

> [...]
    chodzac
    > na psychoterapie do prywatnego gabinetu - nie mieliby jak tego znalezc.

    musisz byc dobry specjalista:) bo widze ze bardzo madrze udzielasz sie na
    forum:) nic tylko <brawa> bic:)
    moze prawnik albo cos w tym stylu:) i pracujesz w Związek Pracodawców
    Dolnego Śląska :) dobrze ze jest ktos na tym forum co sie zna na rzeczy:)
    pozdrawiam

  • 23. Data: 2004-12-01 17:46:01
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >na psychoterapie do prywatnego gabinetu - nie mieliby jak tego znalezc.

    no tak.. tyle ze ja sie spotkalam z przypadkiem badania na wykrywaczu
    klamstw !! jak i wywiadem srodowiskowym.. serio serio.. np stanowisko
    w armii zawodowej :) pewne stanowiska panstwowe tego wymagaja..

    CanoE
    _______________________________
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

  • 24. Data: 2004-12-01 18:39:31
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    > no tak.. tyle ze ja sie spotkalam z przypadkiem badania na wykrywaczu
    > klamstw !! jak i wywiadem srodowiskowym.. serio serio.. np stanowisko
    > w armii zawodowej :) pewne stanowiska panstwowe tego wymagaja..

    Wykrywacz klamstw to kit delikatnie mowiac (dlatego nie jest dowodem w
    sadzie i nie stosuje sie go w procesach sadowych). Nauczenie sie panowania
    nad reakcjami w sposob oszukujacy go jest w pelni wykonalne, a nawet u osob,
    ktore tego nie robily, wyniki nie sa w 100% pewne, poniewaz opieraja sie na
    zmierzeniu reakcji na wzorce (tzn: zadaja Ci pytanie zwykle, na ktore masz
    odpowiedziec prawde, wprawiajace w zaklopotanie, na ktore masz odpowiedziec
    prawde, jakies, na ktore masz sklamac itp., mierza rozne aspekty Twojej
    reakcji i potem oceniaja reszte odpowiedzi poprzez porownanie z uzyskanymi w
    ten sposob wzorcami) a reakcje moga byc bardzo zroznicowane w zaleznosci od
    jednostki (np. to, czy dane pytanie "wprowadza w zaklopotanie" u roznych
    ludzi potrafi sie bardzo roznic).

    Juz wywiad srodowiskowy mowi w wiekszym stopniu prawde o czlowieku.

    Sa stanowiska, ktore wymagaja rownowagi psychicznej - jak sie jej nie ma,
    nie nalezy sie tam pchac, dla dobra wlasnego i otoczenia. Rozwazania o tym,
    "jak sie ukryc", sa troche bez sensu. Jednoczesnie, w wielu duzych
    koncernach praca dostarcza wiekszej presji psychicznej niz wiele stanowisk w
    pewnych sluzbach - w ktorych wiekszosc robi prace papierkowa, a nie te
    Jamesa Bonda. :)

    I.