PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja

  • 11. Data: 2002-10-06 07:28:03
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: clodine <c...@p...onet.pl>

    Chris, nie goraczkuj sie ;) Ja mieszkam w Swidniku - to zaraz obok
    Lublina ;) Rejestrowalam sie w UP jakis tydzien temu i musze powiedziec
    ze to tez obskorny budynek. A jeszcze zeby chyba bardziej zniechecic
    bezrobotnych to kolejka posuwala sie w tempie wolniejszym niz zolwiowy.
    Jak przyszlam ok 12, przede mna bylo 5 osob. Weszlam do pokoju dopiero
    przed druga. A za mna jeszcze siedzialo jakies z 12 osob, a rejestracja
    czynna jest od 8 do 14, z przerwa na sniadanie. Najsmieszniejsze jest to
    ze sie dowiedzialam, ze skoro nie mam przepracowanych 5 lat to nie
    przysluguje mi zasilek dla bezrobotnych w pelnej wysokosci tlyko w wys.
    80%. Widac UP oszczedzaja nie tlyko na budynkach.

    --
    clodine

  • 12. Data: 2002-10-06 08:35:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > bo ja osobicie nie trafilam, a to co sie dzialo w skarbowym, kiedy
    > wyjezdzalam z kraju, to mnie przyprawilo o mdlosci. bylam ganiana od
    > pokoju do pokoju a potem jeszcze do jakiegos innego urzedu, bo zadna z
    > tych cholernych bab nie wiedziala, co nalezy zrobic w wypadku, gdy sie
    > wyjezdza na stale za granice.
    > dopiero wreczenie lapowy (zreszta przez moja matke, ja sie do takich
    > akcji zupelnie nie nadaje) rozwiazalo im jezyki i sprawa zostala
    > zalatwiona w ciagu pol godziny.

    W Warszawie, niech zgadnę?

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2002-10-06 15:42:07
    Temat: Re: OT
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Nina M. Miller wrote:

> [...]
    > pokoju do pokoju a potem jeszcze do jakiegos innego urzedu, bo zadna z
    > tych cholernych bab nie wiedziala, co nalezy zrobic w wypadku, gdy sie
    Byc moze panie w US wykazaly daleko wiekszy profesonalizm niz Ci sie
    wydaje :(. Znam przypadek banku gdzie petent, ktoremu zalezalo na
    szybkim uzyskaniu kredytu byl najpierw zwodzony przez jakis czas -
    "prosze przyniesc to zaswiadczenie i jeszcze tamto, a potem
    to samo bo tylko inaczej sformulowane" - az gdy "dojrzal"
    przy pani na spotkaniu w 4 oczy napisala na skrawku papieru "... zl i ma
    pan kredyt" i natychmiast ten papier zniszczyla. I czlowiek lapowe dal.
    To sie k... nazywa profesjonalizm.
    > dopiero wreczenie lapowy (zreszta przez moja matke, ja sie do takich
    > akcji zupelnie nie nadaje) rozwiazalo im jezyki i sprawa zostala
    > zalatwiona w ciagu pol godziny.

    Pozdr.
    D.

  • 14. Data: 2002-10-06 20:36:34
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    > a cz to nie jest tez czasem ogolna tendencja w panstwowych urzedach w
    > polsce? czy ktos gdzies byl w takim, gdzie petenta obsluguja milo,
    > sprawnie i po ludzku?
    >
    > bo ja osobicie nie trafilam, a to co sie dzialo w skarbowym,
    W skarbowym nie bywam, domyslam sie, ze tam mozna dostac szalu...
    Zalatwialem inne sprawy typu wymiana prawa jazdy, zmiana formy wlasnosci
    nieruchomosci.
    Poniewaz pare latek minelo od koniecznowsci zalatwienia czegokolwiek, to
    mimo, ze zachwycony nie bylem, to jednak stwierdzilem wyrazna poprawe w
    stosunku do stanu sprzed 3-4 lat.
    Pewno czynnik regionalny tez jest istotny. U mnie bezrobocie w porywach
    siega 20%

    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 15. Data: 2002-10-07 05:54:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <_...@i...pl> writes:

    > W Warszawie, niech zgadnę?

    w Lublinie akurat.
    W Wawie mialam inne ciekawe przejscia w urzedzie skarbowym, a to co
    przeszedl moj znajomy to juz w ogole ludzkie pojecie przekracza...

  • 16. Data: 2002-10-08 08:47:17
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>

    Nie generalizujmy. Z kilkoma urzedami mialem do czynienia i nie wszedzie
    jest zle. Np Legionowski (pod W-wa) US nazwalbym nawet przyjaznym - mila
    pani, uczynna, nie robi problemu ze spraw z ktorych nie trzeba (zdarzylo mi
    sie np przy niej wypelniac jakis wniosek w imieniu mojej zony i nie
    skrzywila sie nawet jak podpisywalem sie jako Anna).

    Urzad jest taki jak ludzie w nim pracujacy. Jak w urzedzie od rana do
    wieczora jest kociol i kazdy ma pretensje to i urzednik psychicznie wysiada
    i sie wyzywa na petentach. A jak jest spokoj i mozna wszystko w normalnych
    warunkach zalatwic to i panie za biurkiem sa normalniejsze.

    pzdr
    MM