PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja › Re: Rejestracja
    From: Michal Mokosa <m...@2...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rejestracja
    Date: Tue, 08 Oct 2002 10:47:17 +0200

    Nie generalizujmy. Z kilkoma urzedami mialem do czynienia i nie wszedzie
    jest zle. Np Legionowski (pod W-wa) US nazwalbym nawet przyjaznym - mila
    pani, uczynna, nie robi problemu ze spraw z ktorych nie trzeba (zdarzylo mi
    sie np przy niej wypelniac jakis wniosek w imieniu mojej zony i nie
    skrzywila sie nawet jak podpisywalem sie jako Anna).

    Urzad jest taki jak ludzie w nim pracujacy. Jak w urzedzie od rana do
    wieczora jest kociol i kazdy ma pretensje to i urzednik psychicznie wysiada
    i sie wyzywa na petentach. A jak jest spokoj i mozna wszystko w normalnych
    warunkach zalatwic to i panie za biurkiem sa normalniejsze.

    pzdr
    MM