PracaGrupypl.praca.dyskusje › Greencard - co dalej

  • 1. Data: 2002-10-01 09:48:10
    Temat: Greencard - co dalej
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Witam

    No tak Panowie. SPD i zieloni wygrali. Nie wygonia nas. Teraz, kto wie jak
    sie zabrac do procedury zamiany obecnej wizy na bezterminowa?

    pozdr
    artur

  • 2. Data: 2002-10-01 10:02:07
    Temat: Re: Greencard - co dalej
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message
    > Witam
    >
    > No tak Panowie. SPD i zieloni wygrali. Nie wygonia nas. Teraz, kto wie jak
    > sie zabrac do procedury zamiany obecnej wizy na bezterminowa?

    Moze by tak do dyskusji na ten temat (GC) zalozyc jakies osobne forum?

    Pozdrawiam,

    --
    Shane

  • 3. Data: 2002-10-01 10:24:03
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    > No tak Panowie. SPD i zieloni wygrali. Nie wygonia nas. Teraz, kto wie jak
    > sie zabrac do procedury zamiany obecnej wizy na bezterminowa?

    Przepisy wykonawcze dopiero maja byc od 01.01.2003
    oprocz tego jest jeszcze sprawa w sadzie najwyzszym,
    paru politykow cdu/csu sie odwoluje od decyzji prezydenta :-))

    Pozdowienia Thomas

    PS. u nas na biezaco jest Roman (r...@a...de)

  • 4. Data: 2002-10-01 10:28:44
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Moze by tak do dyskusji na ten temat (GC) zalozyc jakies osobne forum?
    >
    > Pozdrawiam,

    jasne, napisz wniosek.

    pozdr.
    artur

  • 5. Data: 2002-10-01 11:36:40
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    > Przepisy wykonawcze dopiero maja byc od 01.01.2003
    > oprocz tego jest jeszcze sprawa w sadzie najwyzszym,
    > paru politykow cdu/csu sie odwoluje od decyzji prezydenta :-))

    "dopiero" - toć przecież już za 3 miesiące!

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 6. Data: 2002-10-01 12:08:40
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    wniosek??

    Dobre, od 5 miesiecy AKRA GmbH sponsoruje www.polonia-it.org (80 EUR/m-c)
    i nie ma chetnych zeby cokolwiek robic.....

    Masz jakies pytania :-((()

    posdrofka Thomas

  • 7. Data: 2002-10-01 12:39:25
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Dobre, od 5 miesiecy AKRA GmbH sponsoruje www.polonia-it.org (80 EUR/m-c)
    > i nie ma chetnych zeby cokolwiek robic.....
    >
    > Masz jakies pytania :-((()
    >
    > posdrofka Thomas

    Tak, mam

    1. Dlaczego jest gorzej niz bylo. Kiedys przynajmniej jakis wstep byl a
    teraz:

    -:- Empty page -:-

    2. Kiedy strona powstawala, nie mialem nawet nadziei na otrzymanie
    Greencard. Co sie stalo z zalozycielami i inicjatorami?
    3. Dlaczego Greencardowcy tak ogolnie troche ucichli na grupie, kiedys byl
    entuzjazm, teraz jest marazm? Powracali juz czy jak.
    4. Czy nikt nie zdawal sobie sprawy ile pracy jest przy takiej stronie, gdy
    powstawala idea? Nie mozna tego wspolnymi silami zrobic?

    pozdr.
    artur

  • 8. Data: 2002-10-01 12:48:30
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > "dopiero" - toć przecież już za 3 miesiące!
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Bedziesz sie staral?

    pozdr.
    artur

    Ps. Jezeli chodzi o mnie to w momencie kiedy to bedzie mozliwe zaczynam sie
    starac o zamiane wizy. Tylko jakie warunki trzeba spelniac. Moj kontrakt
    jest terminowy niestety :(

  • 9. Data: 2002-10-01 12:57:34
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    > Bedziesz sie staral?

    tak, nie będę wtedy przywiązany do pracodawcy, a nawet bedę mógł mieć z
    kilku źródeł dochody

    a myślisz, że to ma znaczenie?

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-10-01 13:01:29
    Od: "Shane McGowan" <m...@h...com>

    "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> wrote in message
    > "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message

    (...)
    > sie
    >
    > a myślisz, że to ma znaczenie?

    (...)

    No wlasnie, to jest dobre pytanie. Czy ma ktos pod reka link do tekstu tej
    ustawy, ew. do innych oficjalnych dokumentow na ten temat?

    Pozdrawiam,

    --
    Shane