PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refundacje a pracownik- są czy nie?

  • 1. Data: 2004-05-04 19:49:03
    Temat: Refundacje a pracownik- są czy nie?
    Od: "pracodawca" <h...@o...pl>

    Mam taki problemik. Do 30.04.2004r U.Pracy maiły programy specjalnie dla
    pracodawców aby ulżyć im w cierpieniu i zmniejszać bezrobocie. Chodzi o
    refundacje kosztów zatrudnienia absolwentów, zwrot kosztów utwożenia miejsca
    pracy dla bezrobotnego (8 tyś. PLN) Czy ktoś wie jak to jest po 1 maja?

  • 2. Data: 2004-05-04 21:16:20
    Temat: Re: Refundacje a pracownik- są czy nie?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "pracodawca" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    miejsca
    > pracy dla bezrobotnego (8 tyś. PLN) Czy ktoś wie jak to jest po 1 maja?

    Na razie standart - nikt nic codziennie dzien w dzien nie wie, az nastepnego
    dnia dowiesz sie, ze wczoraj wyczerpano juz wszystkie pieniadze z tej puli
    na ten rok

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---

  • 3. Data: 2004-05-05 07:11:11
    Od: "hiobe" <h...@o...pl>

    Dzięki ale nic mi to nie mówi. Chodzi mi o to czy pomoc jakiej udzielały UP
    pracodawcom w postaci zwrotu kosztów zatrudnienia absolwenta; zatrudnienia
    bezrobotnego istnieją nadal czy są obecnie jakieś inne przepisy.

  • 4. Data: 2004-05-05 09:15:34
    Od: "Ania" <a...@a...pl>

    Niestety już inne tzw. roboty interwencyjne.