PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i List motywacyjny - jak??

  • 1. Data: 2004-05-04 19:53:26
    Temat: CV i List motywacyjny - jak??
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Moglby mi ktos pomoc i podac linka ze wzorem albo z jakims faq
    jak napisac CV i LM? THX:)

    --
    * Pozdrawiam tHe mRuWa
    * ICQ: 8856776 GG: 4045644

  • 2. Data: 2004-05-04 20:23:01
    Temat: Re: CV i List motywacyjny - jak??
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    każdy portal HR-owy (gazeta, HRK, jobalert ...)

  • 3. Data: 2004-05-04 21:27:27
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moglby mi ktos pomoc i podac linka ze wzorem albo z jakims faq
    > jak napisac CV i LM? THX:)

    Napisz tak, jakbys chcial sam dostac
    te dokumenty.
    I tak nie zatrudnia sie papierow
    a czlowieka;)

  • 4. Data: 2004-05-04 22:58:43
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    2004-05-04 22:53:26 na pl.praca.dyskusje *tHe mRuWa* napisał(a):

    > Moglby mi ktos pomoc i podac linka ze wzorem albo z jakims faq
    > jak napisac CV i LM? THX:)

    Google zbankrutowało?
    http://42.pl/url/4BB

    --