PracaGrupypl.praca.dyskusje › Refleksja nt. rynku pracy

  • 11. Data: 2004-06-21 16:07:29
    Temat: Refleksja nt. rynku pracy
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jarek <p...@p...com> napisał(a):

    > Bylem ostatnio na rozowie w sprawie pracy. W malej firmie. Zgodzilem sie
    > przyjsc na probe, lecz uprzedzony przez jednego z pracownikow, postanowilem
    > dopytac sie, czy ta niesamowicie wielka pensja (1200 netto) bedzie
    > oficjalnie. Forme pytania przyjalem taka, aby nie sugerowac, ze podejrzewam
    > cos innego. Powiedialem wiec, ze podpiszemy umowe na 3 miesiace, na okres
    > probny, na 1700 brutto. No i spotkalem sie ze zdziwieniem pracodawcy. "Jak
    > to? Po co?". Wytlumaczylem, ze chodzi o ZUS, ewentualne raty, kredyty itd.
> [...]

    Pracodawca który nie wie, co to jest umowa o pracę jest bardzo dziwny. Taki
    facet może także zapomnieć, co to jest pensja i inne drobiazgi. Na twoim
    miejscu, jesli oczywiście nie masz noża na gardle, to bym olał. Facet niech
    sobie dalej szuka dobrego inżyniera, który będzie dla niego robił na gębę,
    nawet na okresie próbnym.