PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje Polski

  • 1. Data: 2003-05-25 15:00:23
    Temat: Referencje Polski
    Od: "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>

    Czy ktoś z Państwa wie jak nazywa się firma, światowy producent sprzętu sieciowego,
    która kilka lat temu zlokalizowała większość swych prac rozwojowych oprogramowania w
    Trójmieście?

    Nie wiecie Państwo czy w dalszym ciągu ów ośrodek działa i jak im idzie?

    Potrzebuję także przykłady innych światowych firm, które otworzyły/przeniosły
    development do Polski.

    --

    Z powazaniem / Best Regards / Mit freundlichen Gruessen
    Pawel Debski

  • 2. Data: 2003-05-25 21:24:52
    Temat: Re: Referencje Polski
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sun, 25 May 2003 17:00:23 +0200, "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>
    wrote:

    >Czy ktoś z Państwa wie jak nazywa się firma, światowy producent
    >sprzętu sieciowego, która kilka lat temu zlokalizowała większość
    >swych prac rozwojowych oprogramowania w Trójmieście?

    Intel

    >Nie wiecie Państwo czy w dalszym ciągu ów ośrodek działa i jak im idzie?

    Dziala. Idzie swietnie.

    >Potrzebuję także przykłady innych światowych firm, które otworzyły/przeniosły
    development do Polski.

    Np. Motorola - dzial oprogramowania telefonow komorkowych. Delphi - komponmenty
    elektroniczne dla samochodow. .......

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 3. Data: 2003-05-26 05:28:51
    Od: "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>

    > Intel

    Hmm, to chyba jednak nie był Intel. Jeden z liderów rynku Token Ring, potem został
    przejęty przez inną firmę z branży.

  • 4. Data: 2003-05-26 22:48:01
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 26 May 2003 07:28:51 +0200, "Pawel Debski" <P...@s...a4.pl>
    wrote:

    >Hmm, to chyba jednak nie był Intel.

    Ja wcale koledze nie karze wierzyc w moje slowa.
    Jakis czas temu w Newsweeku bylo o tych firmach co wymienilem.

    Kyniu

    --