PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieuczciwy prezes - POMOCY!

  • 1. Data: 2002-10-09 12:22:07
    Temat: Nieuczciwy prezes - POMOCY!
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl>

    Szanowni Grupowicze

    Zwraca się z prośbą o pomocą z takim problemem. Pracowałem 3 miesiące w
    firmie rozliczaniem mieszkańców osiedli z czynszów.
    Praca była na umowę o dzieło za admistrowanie sieci komputerowej
    faktycznie jednak zajmowałem się rozliczaniem wspólnoty mieszkaniowej .
    Obecnej po zakończeniu pracy w tej firmie prezes nie chce mi wypłacić ani
    gorsza za ostanie 20 dni września. Mało tego prezes firmy twierdzi, że praca
    nie została wykonana i zrobiłem błędy w księgowaniach na kilka tysięcy
    złotych.
    Wiem, że są to tylko jego wymysły aby mnie przestraszyć tym bardziej, ze nie
    podpisywałem żadnego oświadczenia o odpowiedzialności finansowej . Dodam
    jeszcze, ze mój podpis widnieje na dokumentach które dostawali lokatorzy.
    Co robić? Jak przekonać owego prezesa aby zapłacił mi to co się należy.

    PS.
    Obchodząc z firmy wprowadziłem znajomą aby nie zostawić firmy na
    lodzie.

    Pozdrawiam i z góry dziękuje.

    Michał

  • 2. Data: 2002-10-10 02:06:13
    Temat: Re: Nieuczciwy prezes - POMOCY!
    Od: "Real Immigrant" <r...@y...com>

    "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze, ze mój podpis widnieje na dokumentach które dostawali lokatorzy.
    > Co robić? Jak przekonać owego prezesa aby zapłacił mi to co się należy.

    Do sadu z nim jesli sie da!

    > PS.
    > Obchodząc z firmy wprowadziłem znajomą aby nie zostawić firmy na
    > lodzie.

    Szef zrobil Ciebie w bambuko o Ty jeszcze podsunales mu kolezanke? Takich
    prezesow trzeba tepic!

    Real Immigrant

  • 3. Data: 2002-10-10 06:18:47
    Od: "c_apitan" <c...@w...pl>

    Użytkownik Michał Przestrzelski <m...@c...com.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ao171q$bfh$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >

    > PS.
    > Obchodząc z firmy wprowadziłem znajomą aby nie zostawić firmy na

    Witam !
    No to niezle mu sie przysluzyles. Trzeba bylo sie zabezpieczy chocby
    blokada danych (miales byc adminitsratorem) albo na poczet zaplaty
    zabrac kompa i po uregulowaniu oddac.
    Jedyna rada do sadu z "KRWIOPIJCA" i oswiadczenia mieszkancow.
    Ale sie upewnij czy za nim nie stoi jakis prawnik, bo wtedy twoje sznse
    maleja.

    --
    P O Z D R A W I A M
    **************************

    c...@w...pl
    c...@p...onet.pl

    *******************************

  • 4. Data: 2002-10-10 11:41:09
    Od: GL <g...@N...go2.pl>

    On Wed, 9 Oct 2002 14:22:07 +0200, "Michał Przestrzelski"
    <m...@c...com.pl> wrote:

    >Szanowni Grupowicze
    >
    >Zwraca się z prośbą o pomocą z takim problemem. Pracowałem 3 miesiące w
    >firmie rozliczaniem mieszkańców osiedli z czynszów.

    Spróbuję Cię pocieszyć tak: Pracodawca ma rok, na rozwiązanie
    wszelkich roszczeń z byłym pracownikiem. Ty masz 3 lata. Więc poczekaj
    rok, kiedy będą już Ci mogli nadmuchać i ich pozwij ;).

    Grendel