PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot pieniedzy › Re: zwrot pieniedzy
    From: "svobo" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot pieniedzy
    Date: Sun, 13 Jan 2002 13:51:08 +0100

    > przelewach byly niezgodne / nazwisko i nr konta/ to tak jak z czekiem
    > bankowym róznica jednej cyfry czy tez litery uniewaznia go.Pracownicy w
    > banku równiez nie wywiazaly sie ze swoich obowiazów !!!.Dziwie sie ,ze
    bank
    > nie czuje sie winny skoro jego pracownicy nie dopelnili swoich obowiazków
    > to jest przykre....Pracownik który pobral nie nalezne wynagrodzenie
    równiez
    > bedzie musial je zwrocic, podobny temat byl juz poruszany na grupie/nie
    > pamietam nazwy/.
    > Wrzuc ten temat tez na grupe pl. prawo.
> [...]
    Miałem do czyniena z podobną sytuacja.
    Ale w stosunku do banku (w którym pracownik miał ROR) i w stosunku do
    pracownika (który dostał nienależną mu kwote pieniędzy) stroną była FIRMA z
    całym jej aparatem administracyjnym i prawnym a nie pracownik który popełnił
    pomyłke.
    Spraw był w sądzie. FIRMA wygrała "w cuglach". Były pracownik pieniadze
    zwrócił.
    Dziewczyny dostały ustny opr. od prezesa i tyle.
    Twój szef wybrał rozwiązanie najlepsze dla niego.
    Co robić: "decyzja należy do Ciebie" czyli patrz poniżej (Xena d Bazyl vel
    Tatiana).
    Osobiście: ""wepchałbym mu te 1kilo do gardła i powiedział -
    SMACZENGO!!!!!""
    pozdr.
    svobo